robertaas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ryanair innfører 5 euro gebyr for å bli med flyet. Gebyret kan man kun komme unna på spesialtilbud på under 5 euro hvor dette gebyret er inkludert. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=542865 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ryanair har jeg aldri flydd med, og kommer aldri til å gjøre det heller, fordi flyselskapet er så råttent. Flyr heller med SAS eller Norwegian, selv om det kanskje koster litt mer enn med Ryanair. Likevel er "gebyrene" inkludert i prisen hos SAS og Norwegian. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fikk bestilt tur til london hos ryanair for 1200 t\r for 2 pers, så litt dårlig service kan jeg tåle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Likevel er "gebyrene" inkludert i prisen hos SAS og Norwegian. Ikke helt sant for Norwegian, som tar gebyr blant annet for sjekket bagasje og for forhåndsvalg av seter. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke helt sant for Norwegian, som tar gebyr blant annet for sjekket bagasje og for forhåndsvalg av seter. Bagasje: -Norwegian: lite begyr for 1 koffert og det dobbelte for 2. -SAS: gratis for 1 koffert og veeeldig dyrt for 2 Setereservasjon: -Norwegian: reservasjon av sete god til i forveien for et lite gebyr, man trenger ikke bruke tilbudet. -SAS: ikke mulig med gratis setebestilling før 22 timer før avgang og ikke for alle avganger. Bestilling: -SAS: Lite gebyr for å bestille billett -Norwegian: ikke noe gebyr Mat: -begge: salg av mat og drikke Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fikk bestilt tur til london hos ryanair for 1200 t\r for 2 pers, så litt dårlig service kan jeg tåle Får nesten håpe du bestilte i siste liten da. De oprerer med priser fra 0,00 MEN Lenke til kommentar
pavement Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 bestilte så jeg skulle reise 4 juni og hjem igjen 7 juni Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Plager meg ikke nevneverdig å betale 100kr for å få en billett 4-5000kr billigere. Selvsagt greit å være klar over at de prøver å fremstå som billigere enn de er, men det er knapt en nyhet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hvem er de 4-5.000 billigere enn? Har flere anledninger droppet Ryanair da de med alle tillegg ble dyrere enn andre som fløy fra Gardernoen. Har også ved et par anledninger truffet de beste tilbudene de har og da var de billigst. Sjekket akkurat nå neste torsdag (det er langhelg) til London og Ryanair var da over dobbelt så dyr som Norwegian. Så sjekk bestandig pris hos flere, komplett pris. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Er en del litt «ukurante» steder Ryanair har flydd til, der SAS gjerne har vært eneste alternativ; f.eks. har det vært situasjonen på flights til Toscana. På mer normale strekninger er det stort sett langt mindre å spare. Endret 18. mai 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå