Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kva eksamen kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Arr. Da var eksamen vel overstått. Håper bare jeg ikke kommer opp i muntlig. :hrm:

 

Hva går du i?

 

Jeg går VG2 og kom opp i tysk skriftlig nivå 1, og jeg er ferdig. Kan ikke komme opp i muntlig!

 

Ganske herlig.

 

På VG1 kommer du jo også bare opp i det ene eller det andre, men ikke aller kommer opp i noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Hva går du i på?

 

Jeg går VG2 og kom opp i tysk skriftlig nivå 1, og jeg er ferdig. Kan ikke komme opp i muntlig!

 

Ganske herlig.

 

På VG1 kommer du jo også bare opp i det ene eller det andre, men ikke aller kommer opp i noe.

Jeg går siste året Media og kommunikasjon med allmenn påbygg.

Har hatt eksamen i matte skriftlig (som var trekkfag), og på mandag venter skriftlig eksamen i hovedmål, og så er det bare eksamen i mediefag igjen, som i og for seg har muntlig presentasjon. Siden vi kom opp i matte skriftlig er det veldig liten sjanse for å komme opp i muntlig, men muligheten er der enda.

Lenke til kommentar
Sitt tiden ut (Kan gi positiv innvirkning på sensoren som retter. "Åja, her er det en som har prøvd.") :p

Blir det notert klokkeslett for når vi leverer inn eksamen?

 

De noterer tiden ja. :)

 

Vi fikk beskjed om det på ungdomsskolen. De sa det kunne gi positiv innvirkning, men jeg tviler litt på det. Men kommer til å sitte tiden ut uansett. Det er jo viktig å benytte seg av den tiden man har fått til rådighet. :)

Lenke til kommentar

Tiden blir notert når du leverer ja, ved siden av der du signerer ved levering. Forøvrig går jeg VG2 studiespesialisering og kom ikke opp i noe. Dette betyr jo dessverre at det blir muntlig på meg. Her på VG2 er det jo slik at enten så kommer du opp i skriftlig eller så kommer du opp i muntlig.

Lenke til kommentar
Syns oppgave 2 var verst, ingen tvil om det. Oppgave 5 var ikke så altfor ille, bare veldig omfattende, mye jobb og utledninger. Var ikke så altfor ille eksamen egentlig :)

 

Personlig synes jeg denne eksamen var vanskeligere enn eksamen i matematikk R1 28.05.08. :)

 

Skal bli spennende å få igjen oppgaven så jeg får se hva jeg ikke kan. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...