Krokanrull Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Arr. Da var eksamen vel overstått. Håper bare jeg ikke kommer opp i muntlig. Hva går du i? Jeg går VG2 og kom opp i tysk skriftlig nivå 1, og jeg er ferdig. Kan ikke komme opp i muntlig! Ganske herlig. På VG1 kommer du jo også bare opp i det ene eller det andre, men ikke aller kommer opp i noe. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er kun i VG3 at man kommer opp i både skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jepp. 2 fag skriftlig og 1 muntlig er det ikke? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet om mange som har kommet opp i 3 skriftlige (Hovedmål er obligatorisk), så tror jeg sjansen for å komme opp i muntlig fortsatt er der... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke hvis man går VG2, enten muntlig eller skriftlig da. Samme med VG1. Bare at i VG2 kommer man opp i noe uansett. Hvertfall gjelder dette for allmenn/studiespesialiserende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Tenkte på VG3 Går selv VG2 og kom opp i matte R1. Endret 21. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva går du i på? Jeg går VG2 og kom opp i tysk skriftlig nivå 1, og jeg er ferdig. Kan ikke komme opp i muntlig! Ganske herlig. På VG1 kommer du jo også bare opp i det ene eller det andre, men ikke aller kommer opp i noe. Jeg går siste året Media og kommunikasjon med allmenn påbygg. Har hatt eksamen i matte skriftlig (som var trekkfag), og på mandag venter skriftlig eksamen i hovedmål, og så er det bare eksamen i mediefag igjen, som i og for seg har muntlig presentasjon. Siden vi kom opp i matte skriftlig er det veldig liten sjanse for å komme opp i muntlig, men muligheten er der enda. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sitt tiden ut (Kan gi positiv innvirkning på sensoren som retter. "Åja, her er det en som har prøvd.") Blir det notert klokkeslett for når vi leverer inn eksamen? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror ikke det har så mye å si egentlig. Men det blir jo notert ned ja. Står på utdanningsdirektoratets sider der du leverer svarsoppgaven. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sitt tiden ut (Kan gi positiv innvirkning på sensoren som retter. "Åja, her er det en som har prøvd.") Blir det notert klokkeslett for når vi leverer inn eksamen? De noterer tiden ja. Vi fikk beskjed om det på ungdomsskolen. De sa det kunne gi positiv innvirkning, men jeg tviler litt på det. Men kommer til å sitte tiden ut uansett. Det er jo viktig å benytte seg av den tiden man har fått til rådighet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Lykke til til alle som kom opp i S1 og R1 Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tiden blir notert når du leverer ja, ved siden av der du signerer ved levering. Forøvrig går jeg VG2 studiespesialisering og kom ikke opp i noe. Dette betyr jo dessverre at det blir muntlig på meg. Her på VG2 er det jo slik at enten så kommer du opp i skriftlig eller så kommer du opp i muntlig. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da er vel de fleste ferdige går jeg utifra? Hvordan gikk det med R1 folket? :!: Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så, hva syns folk om årets R1 eksamen? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Den var egentlig både vanskelig og lett. Oppgave 2 på Del 1 og Oppgave 5 på Del 2 var vanskeligere enn de andre. Endret 22. mai 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Syns oppgave 2 var verst, ingen tvil om det. Oppgave 5 var ikke så altfor ille, bare veldig omfattende, mye jobb og utledninger. Var ikke så altfor ille eksamen egentlig Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 noen som har oppgavene? sacnne...? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har oppgavene men ikke scanner... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Oppgave 2 fikk jeg greit til tror jeg. Rakk ikke bli helt ferdig med oppgave 5 dessverre, men a-d gikk fint. Skrev et par linjer på e og f, men sannsynligvis ikke nok til å få så mye uttelling, ettersom jeg utelot utregninger grunnet tidsnød. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Syns oppgave 2 var verst, ingen tvil om det. Oppgave 5 var ikke så altfor ille, bare veldig omfattende, mye jobb og utledninger. Var ikke så altfor ille eksamen egentlig Personlig synes jeg denne eksamen var vanskeligere enn eksamen i matematikk R1 28.05.08. Skal bli spennende å få igjen oppgaven så jeg får se hva jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå