Gahl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eg skal ut å sjå på snikka som far min skal byta te seg i måro. Jeg har faen ikke gjort no gærn't i dag heller! Hva skal jeg finne på nå, mon tro? Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Eg skal ut å sjå på snikka som far min skal byta te seg i måro. Jeg har faen ikke gjort no gærn't i dag heller! Hva skal jeg finne på nå, mon tro? Eg har fanden meg ikkje gjort noko gale i dag heller! Kva skal eg gjera på no, mon tru? Jeg er en hane, i et hønsehus av dimensjoner. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er en hane, i et hønsehus av dimensjoner. Eg er ein hane, i eit hønsehus av dimensjonar. Ikke beslaglegg spriten min, ellers synker du i min aktelse. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er en hane, i et hønsehus av dimensjoner. Eg er ein hane, i eit hønsehus av dimensjonar. Ikke beslaglegg spriten min, ellers synker du i min aktelse. Ikkje kverrset spriten min, gjer du det vil eg vanvyrda deg. Hva er beveggrunnen din for dette? Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 "beveggrunnen" Trur du lyt svara på denne sjølv. Forstår inkje kva du vil fram til. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kva grunn har du for å rikkast? "I henhold til vårt rikes alkohollovgiving samt den for tiden gjeldende rettspraksis anser jeg det som unødvendig å påpeke at din egenproduksjon av gledesmidler kan bli strafferettslig forfulgt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå