Gå til innhold

Nynorsk-leiken i ein heilt ny dimensjon!

Anbefalte innlegg

NN: No hogg eg om ikkje so alt for lenge, ska beføle meg med film og ein meksikansk matrett, det blir sikkert morosamt, berre so det er sagt!

BM: Jeg klarer ikke stå opp, er så fyllesjuk etter festen igår. Drakk to kasser pils og en flaske me bacardi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg maktar berre ikkje å rive meg opp tå sengji i dag, lid av etterfest-syndrom høgt på etterfest-syndrom skalaen. Heiv i meg to kassar vatn og ei kannje med kvinnfolksprit.

Jeg er sliten etter en lang dag i sola, med volleyball og budz. herlig, men nå har jeg bare lyst å slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar

Fordel å svare på rett innlegg kanskje, Zorzacker?

NN: Eg er uthuglegjemdskap etter ei drygleg kveldummorgon i baldus skin, med hugleiksballspel og kjenningar. Gudomleg ved Frøy, men no har eg hug for avslappnad resten av nedgangstida.

BM:

Den store granen ble nesten overskygget av den overflatiske breiflabben.

Lenke til kommentar

Eg ser ikkje heilt kva du gjorde der cyclo, det var ikkje for off-topic for denne tråden det som vart fjerna no, etter min meining i allefall :)

NN: Den svære grana vart nestjen øveskugga av den underrundane breddaflubna.

BM: Hvorfor ikke, når boligdyrene får lov, Sten Erik?

Lenke til kommentar

Den negerdansande storkatta bykste ut tå hølet sitt og sat seg på FIRDA(Lokalavis- sogn og fjordane)!!!!

Jeg har endelig fått pult dama mi etter tre lange dager... Deilig! men hun hadde ikke shava seg.. :(

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Eg har endele fått hugtid med kjerringa etter tre langsame døger... Framifrå! Men ho hadde latt vere å slå graset... :(

Lenke til kommentar

NN: Leppebeføling i seteballane, din pulete bavian. Viss du ikkje sluttar å såre mine kjenslar, seie eg det til gestapo!

BM: Jeg klarer ikke dette lenger, fordi jeg er så liten, og har så små ører, at jeg ikke klarer høre hva du sier.

Endret av Zorzacker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Ein slikeins åtvarandes hjort lyt ein sjå langt etter før ein åtek

BM: Jeg har problemer med nesa, må nesten besøke helsesøster.

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje noko du kan som eg ikkje kan som verken du eller eg får til.

Har du sett Bjarte i det siste, eller? Tror fylla-angsten tok knekken på han etter han rota med den fæle kjerringa på lørdag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...