Zorzacker Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 NN: No hogg eg om ikkje so alt for lenge, ska beføle meg med film og ein meksikansk matrett, det blir sikkert morosamt, berre so det er sagt! BM: Jeg klarer ikke stå opp, er så fyllesjuk etter festen igår. Drakk to kasser pils og en flaske me bacardi. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Eg maktar berre ikkje å rive meg opp tå sengji i dag, lid av etterfest-syndrom høgt på etterfest-syndrom skalaen. Heiv i meg to kassar vatn og ei kannje med kvinnfolksprit. Jeg er sliten etter en lang dag i sola, med volleyball og budz. herlig, men nå har jeg bare lyst å slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fordel å svare på rett innlegg kanskje, Zorzacker? NN: Eg er uthuglegjemdskap etter ei drygleg kveldummorgon i baldus skin, med hugleiksballspel og kjenningar. Gudomleg ved Frøy, men no har eg hug for avslappnad resten av nedgangstida. BM: Den store granen ble nesten overskygget av den overflatiske breiflabben. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eg ser ikkje heilt kva du gjorde der cyclo, det var ikkje for off-topic for denne tråden det som vart fjerna no, etter min meining i allefall NN: Den svære grana vart nestjen øveskugga av den underrundane breddaflubna. BM: Hvorfor ikke, når boligdyrene får lov, Sten Erik? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kvifor ikkje, når bolegdyrane får løyve, Sten Erik? Aner ikke hva jeg skal skrive... dette var vanskelig, lalalala... tenktenktenktenk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 NN: Har inga aning kva eg skal skrive... Dette var vanskeleg, lalalala, tenktenktenktenk. BM: Den salsadansende løven hoppet ut av stativet sitt og satte seg på lørdagsavisen. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Den negerdansande storkatta bykste ut tå hølet sitt og sat seg på FIRDA(Lokalavis- sogn og fjordane)!!!! Jeg har endelig fått pult dama mi etter tre lange dager... Deilig! men hun hadde ikke shava seg.. Endret 1. juni 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eg har endele fått hugtid med kjerringa etter tre langsame døger... Framifrå! Men ho hadde latt vere å slå graset... Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Sidan du gløymde ein bokmålsetning så tar eg det for deg.... - kjøss meg i ræva, din fåkkings apekatt. viss du ikke slutter å mobbe meg, sier jeg det til lærern! Lenke til kommentar
Zorzacker Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) NN: Leppebeføling i seteballane, din pulete bavian. Viss du ikkje sluttar å såre mine kjenslar, seie eg det til gestapo! BM: Jeg klarer ikke dette lenger, fordi jeg er så liten, og har så små ører, at jeg ikke klarer høre hva du sier. Endret 2. juni 2009 av Zorzacker Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Eg taklar ikkje dette, fordi eg er så liten, og har så små øyrer at eg ikkje klarar å høyre kva du seier! Mor til naboen til John er feit, og stygg. Lenke til kommentar
Zorzacker Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NN: Mora te sidehusverten te John er brei rondt fleske, og hoffselde. BM: Sofaen er lenger enn gulvet, hvordan skal vi få plass til den? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NN: Sofaen er lenger enn gulvet, korleis skal vi få plass til han? BM: En slik advarende hjort skal man se langt etter før man angriper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ein slikeins åtvarandes hjort lyt ein sjå langt etter før ein åtek BM: Jeg har problemer med nesa, må nesten besøke helsesøster. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eg har problem med nasa, må nesten vitje helsesystar Eg har problem med nasa, må nesten vitje helsesystar Jeg kan ikke noe du kan som ikke jeg kan som verken du eller jeg får til. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Eg kan ikkje noko du kan som eg ikkje kan som verken du eller eg får til. Har du sett Bjarte i det siste, eller? Tror fylla-angsten tok knekken på han etter han rota med den fæle kjerringa på lørdag.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 NN: Har du vitja på Bjyrte i den seinare fortid, ellar? Trur alkoholkonsumfrykta tok knekkjen hjå han itte han var på laurdagskjerringhelvetesnudd. BM: Bilen var utfor hardt vær som ga meg smerte i panna. Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 NN: Kjørevogna vart utfor hardt ver som ga meg smerter i planeten. BM: Jeg måtte ut å kjøpe snop til ungene så jeg fikk ikke tid til å handle øl til festen i kveld. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 NN: Kjøpe gnabb til ungane var eit lyt, så eg fekk nok ikkje kjøpt noko brennevin til fylla i dag! BM: Jeg mistet alt jeg hadde når jeg hørte stemmen til Bob! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå