Gå til innhold

Nynorsk-leiken i ein heilt ny dimensjon!

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til den store nynorsk-leiken. Den fungerar slik at etter du har oversett den første linja til nynorsk skal du komme med eit eksempel på bokmål som nestemann skal oversette igjen, osv.

Ser det utviklar seg litt i den tullete retninga, noko som forøvrig er særs positivt. Vi må tøye grensene litt, skal det bli morosamt. Tråden er endra og tilpassa meir dei svara som allerede har blitt posta så vi får berre holde det gåande slik det er. Stå på! opnar gjerne for fleire "ikkje-nynorsksnakkande folk" til å komme med håplause tolkningar, jaudå.

Eks:

Jeg har vært i skogen

Brukar1:

Eg har vore i skogen.

Jeg elsker å løpe

Brukar2:

Eg elskar å springe

Jeg blablabla etc....

Lat oss byrja!!!

Første setning og oversette:

Jeg skjønner meg ikke på de ufattelig syke menneskene

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BM: Kjell hadde klippet av ørene på kattungen, og kastet skolesekken i vannet.

NN: Kjell hadde klipt tå øyrene på kannungen, og kasta skulesekkjen i bekkja.

BM: Høytsvevende gressklipper.

Endret av eLangedal
Lenke til kommentar

NN: Kor har du bortført ildhaudet? har ikkje sitt han sidan Frigg, då han ramponanerte puberteten-til-du-er-myndig-klubben nord for polarsirkelen på den 67. og 68. breiddegrad.

BM: Hvem er det som har tappet ut all luften i dekkene på sykkelen min? Og tatt av bremsene? Alt eg kan trøste meg med er at jeg kan navne mitt på alvisk...

Lenke til kommentar

Fyfaen å jeg suger i nynorsk.

NN:Kven er det som har tappat lufta ut av dekkane mine? Og taget av bremsene? Alt eg kan trøste meg med er at eg kan namnet mitt på alvisk...

BM:Disse idiotene bråker sa j***ig ute. er det fanken meg mulig?!

Lenke til kommentar

Desse laukhovuda støyar så innherdig utanfor. Er det fanden meg mogeleg?!

BM: Hva skjer'a? Har ikke jobba på syltetøyfabrikken siden 2004 fordi læreren min gav meg fri en uke til å reise på nordpolen, men der var det lite folk.

Lenke til kommentar

NN: Kva hende akkjurat i denne augneblink? Har ikkje arbeida på syltefabrikjen sidan 2004, grunna læraren min gav meg ei friveke til å reise på nordballa, men der var det vel lite fest.

Artig tråd tykkjer eg!

BM: Skjer'a? sender du meg det fete sugerøret'a, lizm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

NN: Du hendelse på takjet, no hadde da vore ubjaodele godt med noko snekje attom spjotet.

BM: Brus med isbiter rett fra kjøleskapet er en herlig læskedrikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...