Jakoozie Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Utviklerne bak Atlantic Online har fortalt litt om sitt kommende gratisspill Wonderking. Les mer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo prikk likt MapleStory jo! Hva er vitsen? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stilen er nok lik Maple Story, men hva så? LotRO og Warhammer Online minner mye om WoW når det gjelder utseende, men det betyr ikke at selve spillene er like. For øvring tjener de nok penger ved reklame, mikro-transaksjoner og så videre. Eller via andre produkter, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Wonderking minner ikke om MapleStory, det -ligner- veldig. Stilen er helt lik, og ved et kort blikk hadde jeg tatt WK for MS. Jeg er spent på å se hvordan dette er annerledes fra MS. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 LotRO og Warhammer Online minner mye om WoW når det gjelder utseende, men det betyr ikke at selve spillene er like. LotRO og WOW vill jeg si er mye ligt. LotRO tok mye ideer ut av wow. Og wow tok sikkert enn del ut av andre spill. Sorry for OfT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg