knegg Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Har problem med at brodern sin trådlause linksys PCI wmp54g ikkje fungera i vista ultimate x64 bit. Man finner x32 bit driveren på heimesida til linksys men den fungera altso ikkje. Må man til med eit nytt nettverkskort, eller kan man tweake og få til det kortet man har no. Og viss man må til med eit nytt nettverkskort for trådlaust nett, kva for eit bør man velge? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er ikke mulig å bruke 32bit drivere til 64bit Vista. Men Det finnes 64bit drivere til nettverkskortet ditt. Og som alltid er Google din venn Ved å søke på Linksys WMP54g fant jeg ut at kortet bruker en netverkschip fra Ralink. Drivere finner du her (trykk på PCI/mPCI/C (RT2500)) Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 trenger hjelp med akkurat det samme.. har windows vista business x64 windows. har googla og prøvd en rekke drivere og prøvd og velge forskjellige nettverkskort men ingenting funker.. fikk det faktisk til og funke på windows 7 rc men pcen klikket ofte så jeg bestemte meg for å teste det på vista men der var der det jo også problemer. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 etter mye mye googling ser det ut som at jeg må skaffe meg nytt nettverkskort eller kjøre 32bit windows.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg kom fram til det samme med mine Linksys-kort. Ser ikke ut til at Linksys gidder å lage drivere til x64-OS. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Vi ga faen i det problement, sia han reiste te bergen med maskina kjøpte han ein nye usb dongel med 30 dagars angrerett. so han fekk sjekka fyst om den fungerte Det gjorde den, tenke han har det kortet til overs no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå