Hawtz Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heisann! Jeg går andre året på videregående, og som skolen er i dag, er det bestemt at alle elever i klassen skal "arrangere" et opplegg for to gymtimer (1t30min), med et opplegg som består av en oppvarming, hoveddel og avslutning/uttøying. Det er altså meg og 3 andre som er på gruppe, og alle vi fire driver faktisk med vektløfting, men siden utstyret på skolen våres er nokså labert er det ikke noe muliget for noe trening med vekter. Vi har for øyeblikket noen baller i luften, men har ikke bestemt oss for noe konkret enda. I den grunn tenkte jeg å skrive en post her, for å se om noen her har noen gode ideer til oss. Mvh Thomas Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) har en treningsøkt som ikke krever annet enn hoppetau(kan bruke vanlige tau) og din egen kropp. er forferdelig tung. slik fungerer den: 1 min hoppetau | øvelse | 1 min hoppetau | øvelse etc. har en drøss med øvelser å gi deg om du er intresert. merk deg at denne økten går under kategorien: jevlig (beklager språket) er litt trøtt så beklager om jeg forklarer dårlig. poenget er i alle fall at den passer perfekt til oppgitt tid edit: poster øvelser uten at du ber om det, da dette er litt tidkrevende. Endret 13. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Det hadde funket veldig bra, men det er allerede noen klassekamerater som har gjort det i en gymtime. :/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det hadde funket veldig bra, men det er allerede noen klassekamerater som har gjort det i en gymtime. :/ da kan du jo slå til med en klassiker. en fotball- volleyball- eller baskettrening eler lignende. barre å finne seg en aktivitet man har interesse for og kan litt om. så setter du bare opp en trningsøkt Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det jeg gjorde, var å sette opp en hinderløype i hele gymsalen. 2 og 2 starter på de forskjellige stasjonene, 1 kjører en runde, så starter nestemann. Hvis du i tillegg tar tiden i form av stikkprøver og kårer en vinner blir det konkurranse rundt det også. Fikk 6 i karakter på den timen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå