T.F.T Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har sett 56/100, så fint med litt inspirasjon. Syntes det er underlig at Empire of the Sun verken er på denne listen eller IMDBs top 250. Den ligger høyt hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Grei liste det selv om den kanskje er litt for mainstream. Var 5 jeg ikke hadde sett da så jeg får vel notere disse igjen. Fire av dem har vært på radaren min en stund, men jeg har bare ikke kommet meg til dem ennå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er ikke særlig rart, siden dette er et mainstream-forum. Husk på det andre forumet jeg har linka til deg og da, vet du. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er ikke særlig rart, siden dette er et mainstream-forum. Husk på det andre forumet jeg har linka til deg og da, vet du. Har blitt litt aktiv der også. Kommer nok til å ta seg opp. Slulle gjerne finne ut hvordan jeg fikset meg en avatar da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Fantastisk liste, spesielt nøgd med nummer 1 Men merkeleg at V for vendetta ikkje scora høgare.. Endret 5. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er ikke særlig rart, siden dette er et mainstream-forum. Husk på det andre forumet jeg har linka til deg og da, vet du. Har blitt litt aktiv der også. Kommer nok til å ta seg opp. Slulle gjerne finne ut hvordan jeg fikset meg en avatar da. Er da bare å laste opp eller bla igjennom fra filene dine, er det ikke? Som på alle andre steder ... Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fight Club er overvurdert! Middelmådig film. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fight Ckub er bra den Bare du som ikke skjønner den sikkert :!: Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fight Club er overvudert ja, men bedre enn middelmådig er den. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Irriterer meg litt over at Fight Club helt plutselig skal bli sett på som en "middelmådig" film - den er fantastisk. Og det faktum at flere og flere begynner å like den gjør den ikke dårlig. Det er rett og slett ikke alltid at det er noe galt i å like noe som er mainstream - det er jo tross alt ikke vampyrer, ulver og likbleke jenter vi prater om her. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har ikke sagt den er middelmådig fordi mange liker den. Jeg synes bare den ikke var så veldig bra. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fin bump, sugen liste. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 PÅ tide med en ny? tipper en god del her har endret sin topp liste det siste året, ihvertfall oss som nylig har begynt å interessere oss for film Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 ihvertfall oss som nylig har begynt å interessere oss for film Ser du ikke problemet med den logikken? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nei? Men det var bare et forslag! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Vel, det vil alltid vere folk som nettopp har blitt filmfrelst og da blir det bare stress å kjøre ny kåring to ganger i året da listene mer eller mindre ville blitt helt identisk. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er jo snart et helt år siden vi tok denne kåringen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 For all del, jeg skal ikke stå i veien om noen tar på seg oppgaven. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Kanskje vi kan sette en grense av et eller annet slag, eller blir det litt for fascistisk??? Uansett så kan vi forvente en noe forskjellig liste, selv om man har sett lite film har man forskjellig smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå