Lawliet Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er skuffet over LotR, men ikke på den måten dere tror... Når det gjelder Gudfarens plassering synst jeg den er relativt fair. Den treffer slett ikke alle i "vår" alder. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skuffende at Once Upon A Time In The West ikke er høyere Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Når det gjelder Gudfarens plassering synst jeg den er relativt fair. Den treffer slett ikke alle i "vår" alder. Nei, det er nok en fordel å ha noen år på baken... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 IMDbs statistikk for Gudfaren viser at menn under 18 (gutter, om du vil) har Gudfaren på 8.9 mens menn 45+ har den på 9.1 - ikke den største forskjellen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 IMDbs statistikk for Gudfaren viser at menn under 18 (gutter, om du vil) har Gudfaren på 8.9 mens menn 45+ har den på 9.1 - ikke den største forskjellen. Om man samenligner forholdet med feks. Matrix, så er det stor forsjell. Utsagnet var forøvrig bare basert på personlig erfaring. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skuffende at Once Upon A Time In The West ikke er høyere Filmen er jo ranka som den nest beste i sjangeren, må jo være strålende fornøyd med det på dette westernhatforumet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 westernhatforumet. Er da en del som liker westerns her. Enten om det er Ford 40-50swestern eller om det er Spaghetti. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Man må jo overdrive litt, men westernfilmer er ikke akkurat det som er høyest aktet her inne. Noe som er helt forståelig, egentlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg syns ikke westerns blir sett spesielt ned på her, GBU, once upon a og unforgiven er jo filmer som ofte blir skrytt opp av mange. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er nok bare at de som ikke liker westerns også er de mest vokale. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vel, jeg liker westerns og jeg er veldig vokal, så jeg får snike meg rundt å slå ut kneskålen på alle som ikke er enige. Ikke noe som en god diskusjon ved hjelp av et stål rør Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gunfreak is gonna make you sing, bitch! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vel, jeg liker westerns og jeg er veldig vokal, så jeg får snike meg rundt å slå ut kneskålen på alle som ikke er enige.Ikke noe som en god diskusjon ved hjelp av et stål rør Joda, men ingen forstår hva du skriver. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, jeg liker westerns og jeg er veldig vokal, så jeg får snike meg rundt å slå ut kneskålen på alle som ikke er enige.Ikke noe som en god diskusjon ved hjelp av et stål rør Joda, men ingen forstår hva du skriver. Mora di! Hvordan viste du hva jeg skrev da, Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er en skrivefeil i tittelen, på norsk heter det Diskusjon.nos, ikke Diskusjon.no's Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det er en skrivefeil i tittelen, på norsk heter det Diskusjon.nos, ikke Diskusjon.no's Bare så det er sagt. Du bør kjenne til unntakene før du pirker på andres språkfeil, Ozi. http://www.korrekturavdelingen.no/K4apostrof.htm http://www.korrekturavdelingen.no/K4Adresser-Internett.htm Legg merke til eksempelet «Aftenposten.no’s nyhetsprofil» Bare så det er sagt. Endret 8. juli 2009 av kjidel Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ok, du vinner, jeg taper. Fint at noen kan dette bedre enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå