Roovers Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Erik Boelens har en amd k6 300 mmx med soltek hovedkort. 320mb ram, soundplaster pci 64, gforce 2 32 mb agp grafikkort.... Problemer er at når han bruker kortet at lyden i tunge spill begynner å hakke (selv om kortet burde greie det) Også i explorer begynner lyden å hakke når han spiller av lyd mens jeg scroller nedover skjermen. Vi har prøvd alt, drivere, oppdatereringer, bytte plassering av kortene. Vi vet ikke hva mer vi kan prøve..... Håper det er noen som kan hjelpe! [ Denne Melding var redigert av: Roovers på 2002-01-23 12:35 ] Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Jeg hadde en k6-2 400mhz maskin med et prophet 4500 skjermkort og et vanlig pci 128 lydkort. Lyden var kraklete og totalt ødelagt ! filmklipp og spill i seg selv gikk helt glatt så det virket ikke som maskinen var for treig. Masse drid for meg helt til jeg innstallerte via sine 4 in 1 drivere. Da ble alt bra !' (ikke innstaller de hvis du ikke har et chipset basert på via. Lenke til kommentar
Erik Boelens Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 skal jeg laste ned 4.37v versionen da? eller den 1ste som staar i listen tweakers section.... (pardon my weird norsk, but i'm dutch so,don't get angry:-) ) Takk!!:-) Lenke til kommentar
Erik Boelens Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det hjelper ikke det heller!!:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå