fredderen Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kanskje litt klisjè aktig bilde, men jeg liker det. Eneste jeg selv misliker er at solen er utbrent, men har ikke sterkere enn gnd 0.6 så det får bare være. Slakt eller ros er alltid gøy Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Eneste jeg vil kritisere er at forgrunnen kunne hatt sterkere farger. Ellers er det bare en fryd... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 du kommer aldri til å oppleve at solen ikke er utbrent med mindre den er dekket til, eller resten av landskapet er svart.. det er bare noe du må leve med. Syntes det var litt tamt, tror kanskje du hadde fått litt mer spennende farger en halltime seinere. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 du kommer aldri til å oppleve at solen ikke er utbrent med mindre den er dekket til, eller resten av landskapet er svart.. det er bare noe du må leve med. Syntes det var litt tamt, tror kanskje du hadde fått litt mer spennende farger en halltime seinere. 5 minutter etter det bildet der var det svart Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 stativ;) du har noen minutter på deg etter solen har gått ned Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er fullt klar over det, og stativ bruker en hver landskapsfotograf med respekt for seg selv i en hver situasjon. Men kan fortelle deg så mye som at det hadde vært mer tamt etter solen var gått ned. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Er det ikke noe annet å si om bildet? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Hvorfor er berget blått? Veldig unaturlig og forstyrrende. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Er nok en blanding av lyset, berget og objektiv som gjør det. Ting får litt andre farger rett før solnedgang. Kan godt prøve å fjerne det om det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 jeg ser ingen elg... Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 jeg ser ingen elg... Ikke?.. Problem solved.. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 jeg ser ingen elg... Ikke?.. Problem solved.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå