Suppadura Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg lider av lite kortidshukomelse-- Da Locke klatret ned i brønnen, osv, befant Dan seg sammen med Charlotte. Etter hun døde og forsvant i tidsglimt, og bla Saywer og Miles havnet hod Dharma, hvor ble det av Dan? Hva hendte med han? Endret 14. mai 2009 av Suppadura Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Av ukjente årsaker dro han fra øya til Ann Arbour og kom tilbake tre år senere i ubåten. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Av ukjente årsaker dro han fra øya til Ann Arbour og kom tilbake tre år senere i ubåten. Flott da. Hvordan vet du at han følger med på USA serien? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den episoden var i går, da... Dr. Chang sa at de skulle hente "Scientists fron Ann Arbour". Så Zonko sa ikke mer enn hva man kunne gjette seg til hvis man har sett den episoden. Lenke til kommentar
Suppadura Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Hmm.. Men hvor skilte de lag? De var jo sammen ute i jungelen, hva gjorde at de gikk hver sin vei? Ha har jo på en eller annen måte kommet seg fra øya og til land.. Men, han er jo en luring han der.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 HVis jeg ikke husker feil, måtte han ha litt tid alene med Charlotte?? Han virka da veldig øppsett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så vidt jeg husker det: Jeg mener de var i 1974, og kom tilbake i 1977. Men uansett. Av ukjente årsaker døde Charlotte av tidshoppingen, og Dan trenge litt tid sammen med henne. Vi vet han kjenner henne svært bra, men ikke noe særlig mer enn det. Da de andre forlot ham dro han til Ann Harbor (aner ikke hvordan) og fikk jobb hos Dharma som forsker. Han studerte øyen, tidsreiser, energien og alt det der i tre år, beregnet når katastrofen skulle skje og kom tilbake til øyen akkurat på rett tidspunkt for å advare de andre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Faraday ble i Dharma samtidig som Sawyer & Co. Han må ha blitt såpass likt at han endte opp som en viktig resurs så han fikk tilbud om å dra til Dharma HQ(Ann Harbor). Ingen forlot Faraday, det var han som forlot dem en stund etter de joinet Dharma. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den episoden var i går, da... Dr. Chang sa at de skulle hente "Scientists fron Ann Arbour". Så Zonko sa ikke mer enn hva man kunne gjette seg til hvis man har sett den episoden. Ah, trodde tvnorge var lenger bak jeg. Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå