vangsguten Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er nyslått gassgrill-eier og er så langt storfornøyd. På opptil flere gassvett-sider har jeg lest om at gassflaska ikke skal lagres på loft eller i kjeller, og at man ikke skal ha den rett under grillen mens man griller osv. - men er det ok å ha den der mellom hver bruk? Vet også at man ikke skal utsette gassflaska for sterkt sollys pga. eksplosjonsfare, jeg har trekk over grillen (og dermed over flaska, hvis jeg da kan ha den der...) Vil jo helst ikke grille heimen også...! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 joda. du kan fint lagre den der tror ikke jeg kjenner noen som ikke gjør det. det var bare det du lurte på? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det spørs også hvordan gassflaske du har. Den i stål er veldig mye mer, faktisk betydelig mer farlig å ha i huset enn den i kompositt(hvit gassflaske). Den i plast kan man så si sette inntil skyggen på verandaen hele sommern. Er tusenvis av kunder som jeg har hatt som gjør dette samt naboer. Bare ikke ha den i sola eller nærheten av grillen(da mener jeg nær platene o.l.) når den er varm så går det helt greit. Ville forresten ha tatt å hatt flaska minst mulig synbar for folk når du er borte eller om natta. Er en del som stjeler flasker for å prøve å få pantepengene på 1000 kroner fra Statoil, Shell og YX-stasjoner hvertfall. Synd for dem er at man lenger ikke får som regel noe penger igjen hvis man retunerer flaska lenger på grunn av dette. Lenke til kommentar
vangsguten Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Takk for svar! Jeg har en oransje stålflaske, men passer på å la den stå i skygge under grillen. Drar den fram og til side når grillen brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå