Sovesofa Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 dere skal ihvertfall ta buss 29 mot madla/sandnes.. var ikke no buss som hentet oss, så vi måtte ta vanlig rutebuss, bussen der går 2 ganger i timen, lurer på om det er 8 min og 38 min over hver time men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Innrykk er fra 28. til 30. Mange nervøse gutter og menn på vei til madla i kveld da. Husker jeg ikke var så begeistret i mars. Endret 26. juli 2009 av Solid Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 dere skal ihvertfall ta buss 29 mot madla/sandnes.. var ikke no buss som hentet oss, så vi måtte ta vanlig rutebuss, bussen der går 2 ganger i timen, lurer på om det er 8 min og 38 min over hver time men er ikke helt sikker.. oi! Glad jeg bestillte billett sånn at jeg er framme natta før da, hørte du kunne overnatte der. Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da bussen ville tatt 8 timer (grensa er 10t), tar jeg fly fra gardermoen i morgen 14:45. Ikke bare tar det 50 minutter, billigere er det også. Jeg bor som sagt under 10 timer fra madla; hvis militæret ikke vil sponse en billigere flyreise får det bare være. Så blir det vel madla buss fra flyplassen i stavanger! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kos dere på Madla Fremdeles 3 uker til jeg reiser til rekrutten på Ørland Lenke til kommentar
mrfrekkas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sitter og venter på ferjen til stavanger.. Oppmøte kl 1900 imorgen! Gleder meg ! Treffe dere vell om ikke så lenge.. snakkast da guttar og jenter..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, nå er det ikke lenge til. Hadde håpet på litt finere vær, ser ut til at det blir regnbyger en uke fremover. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Noen andre som skal ta toget fra drammen til stavanger klokka 15:44 idag? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, nå er det ikke lenge til. Hadde håpet på litt finere vær, ser ut til at det blir regnbyger en uke fremover. Regnbyger lover godt. FYFO er best i regnvær. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvis noen av dere Madla-rekrutter slipper til en PC; Hvordan har militær-livet vært så langt? Har en venn som er i GSV i Nord-Norge, og han kunne melde om rundt 12 timers militær opplæring hver dag, samt den standard dass- og soveromsvasken, og selvsagt frokost klokka 06.30. Hvordan er forholdene på Madla? Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hva er det folk her har tenkt å gå etter rekrutten? Selv har jeg tenkt på enten hundefører eller EOD. Høres mest spennende ut etter min mening Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 eller EOD. Er du på Madla nå? Hvis jeg hørte rett, kunne ikke juli-rekruttene søke EOD. Står vel kanskje i studiehåndboken. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, er ikke på madla nå. Skal ut 30. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå