Gresskar Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Fikk innkallingen min til Luftforsvaret i dag. Skal møte opp på Madla 29 juli. Er det noen andre her som skal inn i juli? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 29. Juli her også ;-----) Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Skal dit 29. gleder meg. Endret 14. mai 2009 av Maggot_FF Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 29 Juli her og Trønder du også eller? Lenke til kommentar
mrfrekkas Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 29 Juli her og Trønder du også eller? Odding her... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg vasket rommet til noen heldige julirekrutter i går. Gled dere. Lenke til kommentar
mrfrekkas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg vasket rommet til noen heldige julirekrutter i går. Gled dere. Takker:P Håper du har gjort ein god jobb Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 En liten oppfordring til alle som skal inn i Juli-kontigenten: I tillegg til innrykksdato hadde det vært fint om folk skriver hvor de kommer ifra. Artig å vite om det er flere som skal sitte på samme fly etc. Lenke til kommentar
chf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 En liten oppfordring til alle som skal inn i Juli-kontigenten: I tillegg til innrykksdato hadde det vært fint om folk skriver hvor de kommer ifra. Artig å vite om det er flere som skal sitte på samme fly etc. Jeg kommer fra Oslo Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Virker som det er svært få av oss som skal til rekruttskole på Ørland Hovedflystasjon istedet for Madla Håper noen av dere søker dere inn i luftvernartilleribataljonen på Ørland da, så snakkes vi sikkert der Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Virker som det er svært få av oss som skal til rekruttskole på Ørland Hovedflystasjon istedet for Madla Håper noen av dere søker dere inn i luftvernartilleribataljonen på Ørland da, så snakkes vi sikkert der Regner med det er sånn at eneste muligheten for å tjenestegjøre i LVAbn er å ha rekrutt ved samme tjenestested? Om ikke hadde nok alle blitt kalt inn til Madla. Lenke til kommentar
Kitch Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til med rekruttperioden på Madla gutter. Var der for ett par år siden og det var slett ikke verst. Du har en hel horde av valg som rekrutt i luftforsvaret, så sørg for å sjekke alternativene før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
TheFly Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal inn den 30. september, jeg! Gleder meg! Lenke til kommentar
fireman_jorgen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Skal inn 30.september jeg også! Fra Ålesund Lenke til kommentar
Irrboabv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Virker som det er svært få av oss som skal til rekruttskole på Ørland Hovedflystasjon istedet for Madla Håper noen av dere søker dere inn i luftvernartilleribataljonen på Ørland da, så snakkes vi sikkert der Om jeg husker riktig skal det være rundt 139 av dere ved rekrutt-opptaket, og 116 som får fortsette ved LvABn Ørland, resten (som ikke har "dimmet") blir omplassert til andre stasjoner, evt. andre oppgaver på flystasjonen. Har selv vært CM LCHR ved LvABn Ørland, og kan si som så at du har et veldig spennende og flott år å se fram til, om du gjør det beste ut av det. Bruk mulighetene du har, er en rekke gode kurs du kan ta, gode treningsmuligheter, o.l... Det kommer helt sikkert til å være en gjeng som fra første helg dere får forlate basen drar rett på NRK og driper seg stupfull hver helg, ikke fall for fristelsen å være blant dem, da havner du bare i trøbbel til slutt. Desverre kan ikke de som er på Madla søke seg til luftvernbataljonen, men de kan jo alltids søke på stillinger i basetropp hvis du kjenner noen du gjerne vil ha med deg gjennom førstegangstjenesten. Bare spør om det er noe du lurer på vedrørende førstegangstjenesten ved ØHF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå