Gjest Guest_jensemann_* Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det har seg slik at for 2 mnd sia så gjorde eg det slutt med dama, men har fortsatt så vanvittigt lyst på ho. Drømmer om ho i ny og ne, ligger å fantaserer om ho før eg legger meg avogtil. normalt med eit slikt begjær i ettertid ? Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er normalt. Men om det plager deg burde du prøve å tenke mindre på henne. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Savner du kos eller henne? Enkelte ganger så savner eg ho, når eg skal legge meg så hadde det vert deilig å ligge å holde rundt ho, og når eg gjer endel andre ting så hadde det vert morro å hatt ho der. Men andre ganger så savner eg ho ikkje i det heile tatt. Vi var ilag i godt over 2 år. Den underliggande grunnen til at det vart slutt er at eg ikkje har "vert nok på skogen". Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke helt sikker på om jeg tok den "vært nok på skogen"-greia... Hvis forholdet ikke blir slutt med et pang, er det ikke så rart at du fremdeles har følelser for henne når dere var sammen i to år. Kan også hende at disse følelsene kun er savn etter nærhet og noen å kose med, siden det lett blir en vane etter så lang tid. Går nok over etterhvert som du treffer andre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke helt sikker på om jeg tok den "vært nok på skogen"-greia... Hvis forholdet ikke blir slutt med et pang, er det ikke så rart at du fremdeles har følelser for henne når dere var sammen i to år. Kan også hende at disse følelsene kun er savn etter nærhet og noen å kose med, siden det lett blir en vane etter så lang tid. Går nok over etterhvert som du treffer andre. "vært nok på skogen"-greia er at eg føler at eg ikkje har erfart nok for at eg skal kunne slå meg ned med ei dame. Har vel låge med rundt 10 damer. Var bortpå ei for eitpar helger sia, da var det xn min eg tenkte på mens eg dreiv på. heh, fantastisk. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, dette er normalt. Noen sliter med begjæret et par mnd, andre i noen år. Det er helt forskjellig hvor lenge det sitter, men det er 100% normalt, og det er noe du bare må komme deg igjennom. Det farlige der i mot, er å ikke klare å skille mellom det å savne dama personlig, og det å savne nærheten. Og det å ikke kunne klare å skille mellom de to typene savn vil gjøre at prosessen tar lengere tid. Prøv å konkretisere (er det en gang et ord? :| ) følelsene og finn ut hvilken av de typene du føler. Uansett er kjappeste måten å komme seg videre på, å komme seg ut. Aldri sitt inne og hør på kjip musikk og synes synd på deg selv. Kom deg ut, ha det gøy, møt nye jenter, og lev livet Det vil speede opp prosessen drastisk. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 konkretisere -te; -ing gjøre konkret; illustrere (med eksempel): la meg konkretisere Etym.: nyd. til konkret II Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Første ukene etter at det ble slutt mellom damen og meg trodde jeg at jeg savnet hun, men no har jeg funnet ut at det er kosingen jeg savner.. kan lett være på fest og ha sex med forskjellige damer uten å ha en tanke på exen, men når jeg går alene og hører på typisk trist musikk er det lett for at jeg tenker på hun -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå