Gjest allergi Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heisann.. Har allergi ovenfor pollen, får ikke så altfor mye symptomer som kløe i hals, rennende nese/øyne, men derimot hevelse i øyelokkene får jeg når det er mye pollen ute, finns det noe medisin som er spesialisert på dette? mot helvelse i øyne ved pollenallergi? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heisann.. Har allergi ovenfor pollen, får ikke så altfor mye symptomer som kløe i hals, rennende nese/øyne, men derimot hevelse i øyelokkene får jeg når det er mye pollen ute, finns det noe medisin som er spesialisert på dette? mot helvelse i øyne ved pollenallergi? øyedråper. http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad...i/pollenallergi Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 En jeg kjenner slet voldsomt med det før, men nå drikker han 3 glass vann med en gang han står opp om morgenen, og sørger for å få i seg nok væske i løpet av dagen. Dette har hjulpet han en del, og kan hende det hjelper for din del også, men kan ikke love noe.. Håper det hjelper Zulboom Lenke til kommentar
Gjest allergi Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Burde kanskje legge til at jeg bruker øyedråper, piller og tar sprøyte mot pollen.. ser ut som de fjerner alle de andre virkningne av pollen, bortsett fra hevelsen i øyelukkene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå