tronern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) hei. jeg er en sjenert gutt på 16år og er ute etter å bli kjent med jenter. Og om det etterhvert fører fra vennskap til kjærester. er ikke så sjenert at jeg ikke klarer å snakke med de. så jeg lurer på hva jenter liker å snakke om? og va bør jeg gjøre/si når jeg går bort til jenta første gang? og en siste ting, jeg har endel kviser, har jeg da fremdeles sjans på å få meg jente- venner eller kjæreste? Endret 13. mai 2009 av tronern Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei. Snakk med de om hverdagslige ting som du ville snakket om med dine guttevenner, men ikke bruk skitten humor om hun da..:!: Kanskje flørte litt. Og det med at du har kviser. Om jenter ikke vil bli kjæreste med deg pga. kviser, er de absolutt ikke verdt å være sammen med. Men de fleste jenter bryr seg ikke om du har kviser vil jeg tro, er jo da 2 år yngre enn deg så jeg vet ikke hva du har erfart.. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Kviser er det bare å gi fult faen i, har du god sjarm skal det mye til for å få ei jente til å dumpe deg pga kvisene. Skal være rimelig ekstremt liksom. Men ja, snakk om ting du og kompiser snakker om, men gjerne også lat som om du bryr deg om alt hun sier. Er ikke helt nødvendig at du faktisk får det med deg, men kan bli + senere om det kommer noe med ca samme handling så du kan nevne det/bruke det som eksempel. Ved å gjøre det vil hun føle seg husket og spesiell. Det med skitten humor, du kan da såklart enda bruke skitten humor, bare i mindre grad. hehe. EDIT: Måtte bare legge til at det ikke var ment så sinnsykt seriøst, men er noe sannhet i det jeg sier. Endret 13. mai 2009 av golemm Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Når jeg er på fest pleier jeg å spørre hvordan de har det, så har man en samtale igang, og man begynner og snakke om det første som dukker opp. Hvis det ikke kommer opp noe kan du gi noen komplementer, så kommer man igang etter hvert. Det vanskeligste for mange er vel kanskje starte samtalen/og gå bort til jenta og ta kontakt. Er enig med Spid3r angående kviser, et tips er flytende pyrisept ha det på 2-3 ganger om dagen, og kvisene tørker ut. Kjempe enkelt og snedig. Lenke til kommentar
introspector Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hei. jeg er en sjenert gutt på 16år og er ute etter å bli kjent med jenter. Og om det etterhvert fører fra vennskap til kjærester. er ikke så sjenert at jeg ikke klarer å snakke med de. så jeg lurer på hva jenter liker å snakke om? og va bør jeg gjøre/si når jeg går bort til jenta første gang? og en siste ting, jeg har endel kviser, har jeg da fremdeles sjans på å få meg jente- venner eller kjæreste? Ikke legg for detaljerte planer om hva du skal si eller hva slags kroppsspråk du skal bruke. Det blir bare stivt og unaturlig uansett, med mindre du er en svært dreven skuespiller til 16-åring å være. Jenter er også ganske så forskjellige; men et godt tips er å ta utgangspunkt i noe dere har til felles og fiske etter hva hun er interessert i derfra. Det går faktisk også ann å spørre jenter rett ut om hva de interesserer seg for; dette funker faktisk ofte bedre enn du skulle tro. Om du så får svar har du med en gang litt mer peil på om jenta er interessant for deg, og du har skaffet deg ting å prate med henne om (skjønt om noen av svarene var sminke og sko bør du kanskje velge et annet tema ). Husk også på at om du skulle bli avvist finnes det plenty andre jenter. Kvisene er ikke så fryktelig viktig, så lenge du ikke bruker for mye tid på å bekymre deg for dem selv. Utseende er mest viktig i den grad det påvirker selvtilliten din. Det har selvsagt betydning utover dette også, men ganske mye mindre enn du skulle tro. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kviser er det bare å gi fult faen i, har du god sjarm skal det mye til for å få ei jente til å dumpe deg pga kvisene. Skal være rimelig ekstremt liksom. Men ja, snakk om ting du og kompiser snakker om, men gjerne også lat som om du bryr deg om alt hun sier. Er ikke helt nødvendig at du faktisk får det med deg, men kan bli + senere om det kommer noe med ca samme handling så du kan nevne det/bruke det som eksempel. Ved å gjøre det vil hun føle seg husket og spesiell. Det med skitten humor, du kan da såklart enda bruke skitten humor, bare i mindre grad. hehe. EDIT: Måtte bare legge til at det ikke var ment så sinnsykt seriøst, men er noe sannhet i det jeg sier. Bra det ikke var ment så særiøst, for mesteparten av det der var bs. Begynner litt å lure på hva slags damer du treffer på, når du er nødt til å sitte og late som du bryr deg om hva hu sier under en samtale. Nei, hun vil ikke føle seg husker og spesiell om du husker hva hun har sagt. Det er store sjanser for at hun ikke kommer til å reagere en gang, da hun sannsynligvis er vant til venninner som får med seg det meste. Det med humoren må du se an fra jente til jente, men ofte har vi minst like skitten humor som dere. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 gå bort å spør kor mykje ein isbjørn veger.. Få ingang en samtale, så må DU holde igang samtalen. Ikkje forvente at ho skal dra den videre. Viktig med eit glimt i auge og eit bra smil. vær avslappet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jenter er mennesker de også. Tro det eller ei. Så det er bare å snakke om alt det vanlige du snakker om. Eneste er at du skal holde deg unna emner som kan skape sterke følelser i en person. Tenker da på religion, politikk, osv. Så bare senk skuldrene og go with the flow. Er du nervøs så kan det være greit å tenke ut 2-3 samtaleemner som du hele tiden har som backup hvis alt annet skulle feile. Og hva du må si når du går bort til jenta første gang? Vel.. Jeg har ikke funnet noe hittil som slår "hei!" Lenke til kommentar
tronern Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 takk for alle tipsene:D men va skal jeg liksom si for å få igang samtalen? "hei. hvordan går det?" så bare begynne å spør om intressene til henne? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 nei, nei og nei... Hadde en fyr kommet bort til meg og sagt "hei, hvordan går det", hadde jeg mistet interessen allerede der. Særlig hvis han hadde forsatt med å spørre om interessene mine. Det er uoriginalt, kjedelig og falskt innøvd. Hør på Solefald, og kom med en skikkelig ice-breaker. Er iallfall det som drar min interesse i retning fyren. Du må bare se an samtalen etter hvert, ikke få det til å høres ut som en intervju... har dere noe til felles i det hele tatt burde det gå av seg selv så fort den der "æh, fremmed menneske som snakker til meg" er gått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå