ilpostino Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg har slettet en post. hold dere til sak og ikke person folkens. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Virker høyst ulogisk at du skal betale noe som helst. Igjen, om han har klaustrofobi eller liknende blir ting litt komplisert. Be rektor ta en tur innom tråden som tidligere sagt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 nå er det vel ingen i tråden som har kommet med noen juridiske innvendinger mot at han skal betale annet enn noe ala "nei, det skal du ikke gjøre". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg har selv klaustrofobi, men jeg knuser ikke et vindu om jeg blir låst UTE. Klaustrofobi får man vel ikke når man er låst ute i sol og fint vær! Endret 14. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Er jo litt dumt og låse døre, men du skal ikke betale noe uansett! Det er jo han som knuste ruta som har skylden, jeg sparka og knuste ett vindu i en dør(sånn med jern gitter i) Først bare kom han og spurte:P(rektor) Så sa jeg at jeg knuste den med ett uheld(var med vilje ble forbanna:P) og snakka med han i 5min, så etter det har han ikke gjort noe, det er over ett år siden nå da. Så jeg slapp billig unna, men du skal ikke betale noe uansett! Endret 14. mai 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikkje var det kompisen som sparka heller, det var ein anna frå klassen som ikkje var innvolvert før han kom og sparka inn ruta. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har selv klaustrofobi, men jeg knuser ikke et vindu om jeg blir låst UTE. Klaustrofobi får man vel ikke når man er låst ute i sol og fint vær! Nevnte han hvor han ble låst inne... Kan hende det var en veldig trang gang, eller ett bøttekoot(tviler) men viss det kan man kanskje skjønne... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ingen ble låst inn, men låst UT! :!: Endret 14. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Trådstarter klarer ikke å bestemme seg for hva han har gjort. Dette sitatet er fra førstepost. Vi låste dera for en kompis, bare for å tulle. Hvis du siterer litt mer fra førstepost står det: Selv låste jeg ikke døren engang og vet ikke hvem som gjorde det. Jeg tolker det som at de var en gjeng som låste døra, men at trådstarter verken låste døra eller så hvem i gjengen som gjorde det. Verre er det ikke Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tror alt i alt at du skal ta deg en prat med rektor og si at du ikke skal betale en dritt av det vinduet og at de ikke har rett til å bøtelegge deg på denne måten! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det skal gjøres i morgen, saken løst :!: Takk for alle svar Endret 14. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har opplevd noe liknende. Vi hadde et filmprosjekt på ungdomsskolen, og mange elever ble igjen og jobbet seine kvelder på div. grupperom. Noen idioter herpa en PC og rølpa en masse. Spillte inn jackass-inspirerte filmer osv. ALLE ble innkalt, og det ble faktisk diskutert å dele regninga. Alle de som ikke var involvert i skadeverket nekta selvsagt, og vi hørte aldri noe mer. Vet ikke om de skyldige betalte alt selv. Hvis du ikke har gjort det, så skal du ikke betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå