Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]En i klassen knust ei rute, og jeg må betale?

Skrujernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo litt dumt og låse døre, men du skal ikke betale noe uansett! Det er jo han som knuste ruta som har skylden, jeg sparka og knuste ett vindu i en dør(sånn med jern gitter i) Først bare kom han og spurte:P(rektor) Så sa jeg at jeg knuste den med ett uheld(var med vilje ble forbanna:P) og snakka med han i 5min, så etter det har han ikke gjort noe, det er over ett år siden nå da. Så jeg slapp billig unna, men du skal ikke betale noe uansett!

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
Jeg har selv klaustrofobi, men jeg knuser ikke et vindu om jeg blir låst UTE. Klaustrofobi får man vel ikke når man er låst ute i sol og fint vær!

Nevnte han hvor han ble låst inne... Kan hende det var en veldig trang gang, eller ett bøttekoot(tviler) men viss det kan man kanskje skjønne...

Lenke til kommentar
Trådstarter klarer ikke å bestemme seg for hva han har gjort. Dette sitatet er fra førstepost.

Vi låste dera for en kompis, bare for å tulle.

Hvis du siterer litt mer fra førstepost står det:

Selv låste jeg ikke døren engang og vet ikke hvem som gjorde det.

Jeg tolker det som at de var en gjeng som låste døra, men at trådstarter verken låste døra eller så hvem i gjengen som gjorde det. Verre er det ikke ;)

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd noe liknende.

Vi hadde et filmprosjekt på ungdomsskolen, og mange elever ble igjen og jobbet seine kvelder på div. grupperom.

Noen idioter herpa en PC og rølpa en masse. Spillte inn jackass-inspirerte filmer osv.

ALLE ble innkalt, og det ble faktisk diskutert å dele regninga.

Alle de som ikke var involvert i skadeverket nekta selvsagt, og vi hørte aldri noe mer. Vet ikke om de skyldige betalte alt selv.

Hvis du ikke har gjort det, så skal du ikke betale for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...