Batnobbit Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Satt her og hørte litt på Lotr soundtracket og diverse annet. Ble helt hekta. Kan noen gi meg noen andre pene sanger? Liker veldig godt filmmusikk. Takkar Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ringenes Herre-musikken er fantastisk og i egen klasse. Ikke fantasy, hvis du spør etter det? Men: Gladiator (av Hans Zimmer) er et bra soundtrack. Er fullt orkestrert som Ringenes Herre. Låta "Now We Are Free" er meget fin. Jeg liker også musikken i The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Nick Cave og Warren Ellis). Rolig cello-fiolin-piano-musikk. Og så har vi soundtracket til PC-spillet Warcraft III som jeg liker godt. Litt mer stemningsmusikk enn de andre og mindre melodiøst kanskje. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Fant ikke noe annet ord takker for svar, hørt en del på Hans Zimmer, men ikke i Assassination... Skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå