Satyrion Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei det 5 aar gamle pc anlegget mitt begynner og svikte. Den gronne pluggen du plugger i lyd kortet er litt slapp i ledningen saa visst jeg ikke holder den inne faar jeg kun lyd i hoyre satelitt og sub. Er det noen maate og fikse dette paa? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan bli problematisk det der. Hvordan er den kabelen i andre enden? forsvinner den, eller har den plugg der og? isåfall kan du bare bytte kabelen. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Kan bli problematisk det der. Hvordan er den kabelen i andre enden? forsvinner den, eller har den plugg der og? isåfall kan du bare bytte kabelen. Den forsvinner bare inn i hoytaleren og kan ikke tas ut. Faar vell kanskje kjope nytt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skjekk først om det er lydkortet som kansje er problemet. så test med noen andre høytalere først Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Skjekk først om det er lydkortet som kansje er problemet. så test med noen andre høytalere først Testa med mitt Creative Inspire T3000 anlegg og det funket utmerket saa det var nok den pluggen som var veldig slitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå