KenBjork Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Fruen kjøpt meg SE W715 til brusdagen min 18.04, mobilen kom i posten 21.04.09 Telefonen har/og fungerer helt bra. Wifi har også gjort det, inntil for tja.. uke/14dg siden.. Er ikke så mye brukt wifi men har testet og brukt det litt. Okey, det som skjedde første gang jeg merket problem, er at jeg slå på wifi, og den ble stående å søk og søke og søk. Ingen ting videre skjedde. Så la jeg også merke til at når jeg slå på mobilen så starta wifi automatisk, men den ble stående å søk og søke og søk. Ingen ting videre skjedde. Enda jeg hadde før jeg slo av tlf, slått av wifi. Tok en sjekk på FW oppdatering (via pc). Men ingen ny tilgjengelig, softwaren sa at har du problemer med noe så installer på nytt Gjorde så, og wifi fungerte. Har brukt wifi litt siden. Inntil nå for 20 min siden, skulle sende ett bilde (bil) Tenkte jeg skulle slå på wifi og bruke tlf bare å gå på nett og hente bildet og sende det. Så videre ble den stående å søk og søke og søk. Ingen ting videre skjedde. Slo av og på mobilen så starta wifi automatisk, men den ble stående å søk og søke og søk. Ingen ting videre skjedde. Wifi var avslått før jeg slo av tlf. Tok denne gang ut batteriet og lot den ligge ett par min uten, satte i batteriet. Fyra opp, rett på mitt trådløs krypterte nett som ligger lagret i tlf minne som favoritt. Firmware: 1217-2243 R1DA035 090219 Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå