Janti Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg er ikke sikker på om dette er riktig forum, men jeg fant ikke noe annet mer relevant, så jeg prøver. Jeg har prøvd å installere en blåtann-USB-adapter på PC-en, kjøpt fra Clas Ohlsson (modell GUBTCR42). Instruksjonsboka er veldig mangelfull. Når man kommer så langt at man har satt inn USB-adapteren og skal konfigurere, står det bare at man skal følge instuksjonene på skjermen, men disse instruksjonene er slett ikke lette å forstå for folk som ikke har erfaring med dette systemet. Jeg prøvde meg fram, men kom ikke videre. Finnes det noe sted der det å installere blåtann er enkelt og greit forklart? Det som skjedde da jeg hadde prøvd å installere, var at maskinen forlangte et telefonnummer (mobilens telefonnummer) for å komme på nettet. Jeg fikk IKKE installert blåtann, og jeg kom heller ikke på nettet lenger. Måtte bruke systemoppretting for å bli kvitt problemet og hele blåtann. Noen som har opplevd noe lignende, eller som har en enkel forklaring på hvordan man installerer en enkel blåtann-USB-adapter? Vennlig hilsen Jan Endret 13. mai 2009 av Janti Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hva heter den du har kjøpt? kan google det og se om jeg finner det ut. jeg har uansett bumpet tråden vist ikke Lenke til kommentar
Janti Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 hva heter den du har kjøpt? kan google det og se om jeg finner det ut. jeg har uansett bumpet tråden vist ikke Den heter: Billionton. Det er denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=82951133 Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
TAS Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei.Prøv og kjør Windows update,fikk drivern min via der.Har dog ikke samme usb adapter som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå