svingen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 heisan,har tat ein del bilder av forskjelige folk,på fester osv hvordan er det egetlig og lege dei på nett? kan dei folka klage på det borset fra og dra til meg osv vis dei kjener meg da? eller er eg faktisk plikta til og ta det bort vis dei mener att bilden skal bort? er fra ein del fester/personer eg ikkje kjener godt lisom bare knipsa i vei eg.....gider jo ikkje fjerne bilde vis folk sier "hei du fjerne alle bilder av meg" men kanskje eg burde det vis det er strengt ulovlig det er og filmer..... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 gider jo ikkje fjerne bilde vis folk sier "hei du fjerne alle bilder av meg" Hvorfor ikke? Det er ikke sikkert alle setter pris på å bli lagt ut på nett mot egen vilje. :-? Lenke til kommentar
svingen Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 mulig du har eit poeng,men syns den er lit tyn eg hverfall når eg ikkje får vite noe mere enn bare det att dei ikkje skal på nett, hverfall siden alle eg var på festen vil ha bilde...men mulig dei ikkje vil på nett.skal ta det til vurdering Lenke til kommentar
svingen Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 it fra itavisen i dag ser det da ikkje bra ut her sitat "Ikke fritt frem I Norge er det ikke forbudt å fotografere i det offentlige rom, men du kan ikke gjøre hva du vil, eller publisere bildene på Internett uten straffeansvar, sier han" hmmm alså eg kan ta bilder i det offentlige rom men eg kan ikkje poste dei uten alle som er på bilde gir meg tilatelse? skal ikkje være enkelt nei Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg ønsker å sympatisere med svingen. Det er så ekstremt irriterende om du har bra bilder, men så er det en eller annen jente som ikke gidder holde seg i form og derfor vil ha alle bilder fjernet der hun ikke ser bra ut. Får skikkelig lyst til å banne, men jeg tar meg heller en whisky (neida). Fotointeresserte burde se "One Hour Photo" som går på kino nå tror jeg. Ikke mer enn en god film, men det er litt tanker omkring foto der. "Hvorfor er det ingen som tar bilder av de vonde minnene?" - Til og med i militæret tok jeg bare kose-bilder, og det var det verste året i mitt liv så langt. Hvorfor? Og hver gang vi virkelig TAR bilde av noe som er tragisk, skal det absolutt være humoristisk?? Argh! Jeg får liksom respekt for pressefotografer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå