Gå til innhold

Kunne du ofret livet ditt for Norge?

Topic  

132 stemmer

1. 1. Kunne du ofret livet ditt for Norge?

• Ja alt for Norge!
      45
    • Bare hvis det skjedde noe med meg eller min familie..
      47
    • Nei, er alt for redd for å dø.
      25
    • Vet ikke ..
      15

Anbefalte innlegg

Det spørs også hva jeg er villig å dø for.

Å beskytte Kongen er alle borgerens plikt.

Kilde? Svikerkongen vi har idag, ja det er i sannhet ingen konge av ordets ekte betydning. Skulle vi stå overfor en fiende er det første "kongen" vil gjøre er å fly så fort ut av landet og i trygghet til allierte, mens det er norske sivile og militære som kjemper og dør.

Jeg kan dø for Norge og for befolkningen, men ikke for en falsk konge.

Enig i dette.

Før måtte man kjempe om kongetittler, nå er det dedikert til en spesifikk familie.

Dø for Norge?, - Nei, men sette livet på spill for å avvegne et truende fremmedlegeme, -ja.

Dette er uavhengig av om trusselen kommer utenfra i form av en muslimsk bevæpnet horde, eller fra innsiden i form av gjennopptagelse av korstogene med KRF is spissen. Dette er også uavhengig flertallets støtte (eller demokratisk avgjørelse om du vil)

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frasen "Dø for fedre landet!" får meg av en eller annen grunn alltid til å tenke på filmen til Monty pyton som het "Life of Brian" der den selvmords patruljen plutselig kommer styrtende... :) Alle blir redde og stikker av når den fryktelige selvmords patruljen kommer og alt de gjør er å renne sverdet i sine egne mager og dø.. :roll: men de døde for landet! Hurra...

:)

Lenke til kommentar

altså hvis en utenomjordisk rase av insektoider og beist innvaderer jorda for å slavebinde oss, så kommer jeg til å kjempe for norge og hele verden for den saks skyld.

men hvis det er et annet land som innvaderer så tror jeg nok ikke det... er så mange skjulte motiver og agendaer innen politikk og krig får jeg inntrykk av, så vet aldri om jeg kjemper for en god sak eller ikke. bare se på amerikanerne.. så ærefult det er å kjempe for sitt fedreland; drepe irakere i tusenvis! og når man undersøker litt nærmere så virker det hele så utrolig suspekt. olje, rikdom, makt... løgner. nei, kan aldri vite noe sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...