Dicorn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Heii ^^ Det er nå sommer, jeg bil gjerne få meg en jobb (ikke bare sommerjobb, men muliggens noe etter sommeren også). Men for og få seg jobb trenger jeg jobbsøknad og CV, så jeg lurer på om noen kunne legge inn ett eksempel på en søknad og en CV. Takk MVH. Dicorn Endret 13. mai 2009 av Dicorn Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har du word? Fordi hvis du har så skal det ligge en sånn hjelpe med å lage cv funksjon der. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 nei, har ikke word.... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.aftenposten.no/jobb/guide/article2849562.ece Det kan kanskje være litt til hjelp. Skal se om jeg kanskje kan laste opp min cv, men jeg kan ikke garantere noe siden jeg er hjemme nå og kun har nett på den bærbare pc'en på skolen. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Okay, hadde vært veldig fint med ett eksempel på CV og søknad. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg kan ta å slenge opp begge når jeg kommer på skolen i morgen jeg. Går på salg service og sikkerhet, og der lærer vi en del om det å skrive søknader, cv'er og brev o.l. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Weey, tusen takk :D Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Her har du mine. Jeg bare fjernet visse opplysninger om meg selv om la inn litt sånne små notater. Jeg la opp begge filene i rikt teksformat (altså kan det åpnes med de fleste skriveprogrammer), men hvis de kommer opp feil kan du se på bildene hvordan det skal se ut. CV_Mal.rtf S_knad_til_elkj_p.rtf Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke noe problem, bare hyggelig å hjelpe folk. Si ifra hvis det er noe mer du trenger hjelp med Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 For å slenge til et spørsmål her, hvis man søker flere arbeidssteder samtidig, trenger man å nevne det i jobbsøknaden? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, tror ikke man er pålagt å gjøre det. det kan jo trekke litt ned også siden de vil ha folk som de på en måte er sikre på ikke stikker med en gang. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) OK, takk. Jeg har tenkt å søke flere steder samtidig (bokhandler alle sammen), hvis jeg får jobbtilbud av flere steder og takker ja til kun et sted, er det noen regel på formell tilbaketrekking av søknad eller noe sånt? Edit: Er det forresten kjempe nødvendig å ta med hvilke barneskole man gikk på? Har gått på 2 barneskoler, synes det virker litt unødvendig å ta med. Endret 16. mai 2009 av Curiousss Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 vel du kan jo alltids skrive opp hvilke barneskole du har gått på, det viktigste er bare at du skriver at du har fullført grunnskolen Anngående det med å takke nei så er det bare å stikke neddom butikken og si at du fikk tilbud et annet sted og valgte å dra dit istede. Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er da ikke nødvendig? Om de tar kontakt sier du at du har fått et annet tilbud, hvis ikke er de jo ikke interessert uansett. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Heii ^^ Det er nå sommer, jeg bil gjerne få meg en jobb (ikke bare sommerjobb, men muliggens noe etter sommeren også). Men for og få seg jobb trenger jeg jobbsøknad og CV, så jeg lurer på om noen kunne legge inn ett eksempel på en søknad og en CV. Takk MVH. Dicorn Ligger veldig gode eksempler inne på nav.no både på søknader og cver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå