indahla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har lastet ned Windows 7 RC fra MS men sliter med å lage en bootbar DVD. Jeg benytter Nero 7 og har forsøkt å bruke valget DVD-ROM (oppstartbar) men før beskjed om at filer over 2GB ikke støttes. Jeg har også forsøk benytte DVD-ROM (UDF) og det fungerer å brenne. Men DVD'en er ikke bootbar. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Du brenner muligens på feil vis, eller med feil program Last ned CDBurnerXP (gratis) og installer den. Høyreklikk så på iso filen og velg åpne i CDBurnerXP. Klikk å på Brun disc og så skulle DVDen virke helt fint når den er ferdig brent. Endret 13. mai 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har ikke en ISO. Alle filene er pakket ut.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er jo akkurat det du ikke skal gjøre. Hele vitsen med en ISO er at du skal brenne den som image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå