Treblad Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 *venter på Piranha sin kritkk* Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ser bra ut men det er da et nedlastet skin for phpBB du bruker http://demo.phpbbstyles.com/index.php?style=3 Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 "Alle" bruker jo phpnuke eller noe lignende nå om dagen... Hva med å lage ditt eget design?? Trenger jo ikke akkurat finne opp kruttet på nytt, men ihvertfall klare å tenne på lunta selv :wink: Lenke til kommentar
nextri Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Det er jo det jeg holder på med. Lage eget theme. dvs eget design. har også laget egne moduler til nuke, og endret mye av koden. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Vil gjerne ha konstruktiv kritikk til den nye siden jeg holder på med. Forslag til endringer forbedringer mottas med takk. hehe, glemte link-- www.nextri.com Diggger siden din Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Stabilt!Bortsett fra at d heter feil, ikke "Feilt" !! også heter det 'det', ikke 'd' Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hm...hva skal jeg si, siden din var meget ryddig og ren. Enkelt å finne frem til de forskjellige kategoriene. Det eneste negative jeg finner ved siden din er at den er så "vanlig" på en måte. Det designet du benytter deg av er på mange måter blitt nesten en "mal" på hvordan små/middels store portaler skal se ut. Det blir liksom så kjedelig i lengden. Det har ikke noe med PHPNuke å gjøre i det hele tatt, PHPNuke er noe av det beste som mennesket har skrevet, men det er opptil hver bruker å gjøre det beste ut av det, dvs designe en theme som gjør at man setter sitt eget preg på websiden. Så hvis du vil at siden din skal bli så bra så mulig anbefaler jeg at du lager din egen theme og kanskje gjør noe mer med logoen. Den var også litt for kjedelig og ensformet og _altfor_ Bryce'ete! Terningkast: 5 Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 phpnuke = GJESP2K! phpnuke er en FOR enkel måte å lage hjemmesider som man kan ta credit for selv. Fordrar ikke phpnuke-systemet personlig. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hm...hva skal jeg si, siden din var meget ryddig og ren. Enkelt å finne frem til de forskjellige kategoriene. Det eneste negative jeg finner ved siden din er at den er så "vanlig" på en måte. Det designet du benytter deg av er på mange måter blitt nesten en "mal" på hvordan små/middels store portaler skal se ut. Det blir liksom så kjedelig i lengden. Det har ikke noe med PHPNuke å gjøre i det hele tatt, PHPNuke er noe av det beste som mennesket har skrevet, men det er opptil hver bruker å gjøre det beste ut av det, dvs designe en theme som gjør at man setter sitt eget preg på websiden. Så hvis du vil at siden din skal bli så bra så mulig anbefaler jeg at du lager din egen theme og kanskje gjør noe mer med logoen. Den var også litt for kjedelig og ensformet og _altfor_ Bryce'ete! Terningkast: 5 PiRANhA har talt! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tøff side, men den gulfargen dominerer litt vel mye synes jeg Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 har laget eget theme nå.... bare liksom for å kunne stå inne for å si at det er jeg som har laget siden... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 KNALL sku ønska eg kunne laga noke sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå