nextri Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil gjerne ha konstruktiv kritikk til den nye siden jeg holder på med. Forslag til endringer forbedringer mottas med takk. hehe, glemte link-- www.nextri.com Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 joda, grei den. oversiktlig og ren =D GJ Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Oj den var jo knall bra..... Akkurat ei slik side kunne eg tenkt meg å lage. Men eg er for talentlaus Likte spes Pollen. HANSA Lettøl RULZ. Kan ikkje driva Øl reklame vettu Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kan nok med fordel skifte ut gul-fargen til en "mildere" Ellers såg det jo flott ut Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Stabilt! Bortsett fra at d heter feil, ikke "Feilt" !! Lenke til kommentar
nextri Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Rettskriving er ikke alltid min sterkeste side. Fikset nå.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Funker login og alt? Fikk ikke logga inn... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 må aktivere kontoen først, ved link i mail. det står når du registrerer deg. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Bra oversiktlig side, god design, gode farger (ikke for mørke ikke for lyse osv.), den funker med opera . Godt gjennomført meg registrering osv. Skulle ønske jeg klarte å lage en så bra side :wink: Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 må aktivere kontoen først, ved link i mail. det står når du registrerer deg. sorry, så d nå. /me er en smule trøtt Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Rent og pent design....kjempefin. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Der var posten min ja. Så ikke at det var en egen web-design avdeling. Takk for god kritikk.... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har du brukt et theme som følger med phpnuke? Er vel endel design som følger med den pakka hvis jeg husker rett. Er uansett et greit design jeg liker Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Endelig var det en bra side.. Ventet meg en typisk dårlig Frontpageside som vanlig, men fikk meg en postiv overraskelse. Bra jobba! PS. Den siden jeg har lagt ut i siggen er laget på skolen med Frontpage... Frontpage suXXor 2k! Lenke til kommentar
nextri Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Det er ikke ett av themene i nuke pakken. Det som var vanskelig var å få fotoalbummet og forumet til å se likt ut som resten av siden... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 flott.. Godt jobba må jeg si.. Men jeg synest ikke du kan ta credit for hele jobben :wink: Hehe... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Bruker PHP nuke fordi det er et veldig lettvindt system. Hvorfor finne opp hjulet på nytt. Kan tilpasses på uendelig mange måter. Jobber med eget theme, så da blir det bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå