Gå til innhold

[Løst]Andre farger på lenker.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en side med en slik farge:

#636F7C

Du finner den sikkert i paint/photshop/gimp

Den har jeg i hvertfall ikke bilde av. Men lenkene er jo mørke rosa når man klikker på dem. På denne siden vises de ikke etter du har besøkt lenken. Derfor ønsker jeg en lysere farge på de lenkene man har besøkt og de som ikke er besøkt.

Noen tips til hvilke farger jeg bør bruke? :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å forstå dei heksadesimale fargane er ikkje særleg vanskeleg, no skal eg forklare litt (så kan du tenkje deg fram til dette sjølve).

Fargekoda oppgis i heksadesimaler. Til forskjell frå vårt eiga titalssystem som går fra 0 - 9, går det heksadesimale talsystemet frå 0 til F. Når ein kjem til 9 begynn A og går fram til F. Altså, 16 moglege kombinasjonar.

Vidare har me RGB-fargar på ein datamaskin (kor R er Rød, G er Grøn, og B er Blå). Dei første to tekna i fargekoda (i dette tilfellet 63) angir kor mykje rød ein skal ha i farga. Skriv du koden #FF0000 vil då fargen din berre vere raud ettersom dei to tekna som representerer R (raud) har høgast mogleg verdi, medan dei andre fargane ikkje vart brukte i det heila tatt. Skriv du FF på dei neste óg (kode #FFFF00) er også grøn på fult. Altså, så mykje raud og grøn som mogleg, blanda saman.

Forstår du? Rett meg om eg har feil her.

Eksprimenter litt, det er morosamt.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

<head>

<style type="text/css">

a:link {

color: #0000EE;

text-decoration: underline;

}

a:visited {

color: #551A8B;

text-decoration: underline;

}

a:hover {

color: #FF0033;

text-decoration: none;

}

</style>

</head>

<body>

</body>

</html>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...