theo933 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Jeg er en 15 år gammel gutt som har ødelagdt kneet, og må gå på krykker i 4 uker(+ at jeg ikke kan løpe på 3 mndr):S Jeg pleier å trene 4-5 ganger i uka men nå som jeg ikke kan løpe blir det vannskelig for meg og forbrenne fett. Jeg er ikke feit, jeg bare har en liten fettklump nederst på magen som skjuler de to nederste musklene( vil erstatte det med muskler) Takker for Svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan du svømme med kneet? Tror det er beste alternativet om det lar seg gjøre. Ellers generell styrketrening som ikke belaster kneet + kanskje spise litt målrettet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Trenger ikke trene i det hele tatt for å få vekk fett. Bare være litt strikt med dietten og ha et kaloriunderskudd. Lenke til kommentar
Encore Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 1. Drikk masse vann, vann tar opp plass i magesekken som gjør at sultfølsen blir mindre, i tilegg så bruker kroppen en del energi på å varme opp vannet til kroppstemperatur. 2. Spis sterkt krydder, massevis. Det fører til økt kroppstemperatur og derav høyere forbrenning 3. Drikk koffein, koffein løser fettcellene så det fettet går inn i blodomløpet, det vil da bli lettere for kroppen å ta i bruk dette fettet som energi fremfor karbohydrater (som du bør spise mindre av). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå