sdf123 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kunne tenkt med en sånn touch telefon, bare til å dille med rett og slett. Og kom da over HIphone, en Iphone kopi. Noen som har noe erfaringer med den? ER den helt lik, bare at den mangler WLAN? Kan man bruke programmer som kommer til iphone også på hiphone? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) La oss google Den er absolutt ikke helt lik. Den ser litt lik ut. Der stopper det tenker jeg. Men har ingen erfaringer med hiphone. Personlig hadde jeg aldri kjøpt den, da den er større enn iPhone og har mindre og mye dårligere skjerm (på alle måter) ++++ EDIT: Ville forundre meg enormt om apps funker på denne... Da apple mest sannsynlig ikke har gitt bort os'et sitt til produsenten av hiphone. Endret 15. mai 2009 av Azzbicker Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Applikasjoner laget til iPhone vil ikke fungere på hiPhone. Lenke til kommentar
showmines Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hiphone og sciphne er god. onThesource.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå