Jo Are Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hei I går byttet jeg begge trinnhjulene på girarmen på sykkelen min, det gikk helt fint det sett bort fra at nå får jeg ikke giret opp eller ned. Det som er problemet er at girmarmen ligger på de andre tannhjulene hvor kjedet går rundt for å drive bakhjulet fremover, og jeg ser ikke hva jeg gjør feil. Så lurer på om noen her inne har noen tips til hva som kan være problemet, har ikke så lyst til å sette den på verksted da det koster en del. Er en helt vanlig Merida sykkel det er snakk om. Er denne sykkelen jeg har. Takker for svar Edit: La til link. Endret 13. mai 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Høres ut som at du ikke har fått hjulet helt inn. Dvs du har mer å gå på når du skal dytte hjulet på plass FØR du skrur hjulet fast. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Høres ut som at du ikke har fått hjulet helt inn. Dvs du har mer å gå på når du skal dytte hjulet på plass FØR du skrur hjulet fast. Ok skal prøve det, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå