Gjest Slettet+4134532 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hei, Skriver i denne stund semesteroppgave og ønsker i denne sammenheng noen tilbakemeldinger fra aktive brukere av forumene som er under diskusjon.no Hadde vært flott om dere brukte denne malen (men er ikke nødvendig) : ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei) ** Tilleggsinformasjon: Alle svar blir vell mottatt, og alt vil bli anonymisert. Mvh Kim Endret 13. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? - Gjenomsnitt hver dag ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? - Det står på venstre side, under brukernavnet. Du kan også klikke på View Member Profile ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) - Man får som regel alltid svar, så lenge du stiller spørsmålet skikkelig. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? - Som oftes ja. Men man kan enkelte ganger ikke unngå litt spydigheter, litt rappkjeftet. ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? - Ja. ** Tilleggsinformasjon: - Nei. Alle svar blir vell mottatt, og alt vil bli anonymisert. - Hvordan er det mulig, når man ikke kan poste/svare anonymt i denne tråden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Stjeler Svenni212000 sitt opplegg. ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? - Flere ganger nesten hver dag ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? - 5259 innlegg. (Om jeg har regnet riktig:) Over 200 tråder. ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) - 5. Det spørs veldig på hvor vanskelig spørsmålet er. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? - Ja. Selvfølgelig. ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? - Mange ganger... tror jeg Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? Jeg er innom ca. hver dag, men skriver ikke nødvendigvis hver dag. ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? 694 innlegg, et par tråder. ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) 4 ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? Ja ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei) Ja Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? -Daglig ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? -se under avatar(?) ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) 4-5 muligens et av de beste forumene jeg har vert borti. vist jeg ikke finne svarene her er det ikke mange plasser jeg gjør det. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? - det spørs. jeg føler ikke jeg har bidratt stort når jeg skrive in neste tall i tråden: "hvor langt klarer vi å telle" ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei) - mange ganger. edit: Alle svar blir vell mottatt, og alt vil bli anonymisert.- Hvordan er det mulig, når man ikke kan poste/svare anonymt i denne tråden? jeg antar at resultatene av "spørreundersøkelsen" skal brukes utenfor forumet(?) Endret 14. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? - Flere ganger nesten hver dag ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? - TOTALT vil da si også poster fra Off Topic, så det betyr at jeg har ~6300 poster. (Om jeg har regnet riktig:) 27 tråder. ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) - 6. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? - Ikke alltid. (tenker spesielt på DNFK) ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? - Mange ganger Endret 14. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stemmer som 2ball(s) sier at resultatene av "spørreundersøkelsen" skal brukes utenfor forumet og vil bli anonymisert. Takker for alle som har svart hittil : ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no?Dagleg Hvor mange innlegg/tråder har du totalt?26 144 innlegg, ca 1225 trådar I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar)Eg spør ofte etter ting eg ikkje finn svar på på internett, så det ligg vel rundt 4 Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet?Ja Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei)Ja Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no?Daglig Hvor mange innlegg/tråder har du totalt?1875 innlegg, 55 tråder I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar)6 - det finnes ekstremt mange kloke hoder her på forumet! Får svar på det meste. Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet?Ja Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei)Ja Endret 14. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? Hver dag. ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? Ca 9896 innlegg om man også regner med alt som ikke teller på postcount. 59 tråder. ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) 5. Får som oftest svar på det meste man lurer på. Forumet er ett av de beste jeg har vært borti på akkurat det. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? Som oftest, ja. Svarer stort sett når jeg har noe konstruktivt å komme med. Det finnes selvsagt unntak. ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei) Ja, flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Undersøkelsen kan nå avsluttes! Takker for de få svarene jeg har fått! "Tester om samme innlegg kan postes flere ganger på rad" (Mangler innholdssjekk?)" Endret 17. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Undersøkelsen kan nå avsluttes! Takker for de få svarene jeg har fått! "Tester om samme innlegg kan postes flere ganger på rad" (Mangler innholdssjekk?)" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Undersøkelsen kan nå avsluttes! Takker for de få svarene jeg har fått! "Tester om samme innlegg kan postes flere ganger på rad" (Mangler innholdssjekk?)" Avslutter også den siste testen. mvh Kim Endret 17. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) det kan postes flere ganger, men dette er ikke ønskelig og moderatorer legger postene sammen. om det gjentar seg blir det en liten beskjed edit: vist det skal offentliggjøres så vil jeg gjerne se det link gjerne til det her i denne posten vist den holdes åpen.. Endret 17. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Oppgaven skal nok ikke publiseres i første omgang, uansett må den gjennomgås av sensor før eventuellt en publisering av oppgave kan skje. Eventuell publisering ville også vises til innholdsansvarlig ved forumet før publisering, da den inneholder en del ris og ros. Vil ikke kalle undersøkelsen som ble gjennomført for empirisk på noen slags måte, så å publisere og overanalysere de svarene jeg har fått ville være feil. De kan heller brukes til å vise at det er stor sammenheng i at de som faktisk er aktive brukere av forumet, bidrar til positiv nettverkseksternalitet. Kan ikke akkurat se at det er en eneste bruker som har svart i denne tråden som har under 600inlegg utenom meg selv selvfølgelig. Endret 17. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) **Test innlegg med HTC S740** Endret 17. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) **Test innlegg med iPhone** Endret 17. mai 2009 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=64 Vi har også et eget testforum.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 * Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? Flere ganger daglig! Jeg kan sikkert sitte på forumet 24 timer i strekk! ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? 10053 (vis du tar med offtopic) ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) 5 (hender det kommer noen og troller) ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? Til tider ja, og noen ganger nei. ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? (ja eller nei) Har prøvd! Men vil tro jeg har hjulpet noen ja ** Tilleggsinformasjon: Diskusjonsforum er genialt, bruk det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 ** Hvor ofte bruker du et av forumene som ligger under diskusjon.no? - Gjenomsnitt hver dag ** Hvor mange innlegg/tråder har du totalt? - Totalt 5850 innlegg, inkludert OT. Har så mye som 150 tråder selv. ** I hvilken grad føler du at trådene dine blir besvart? (1 - 6, hvor 6 er perfekt svar) - 4. Får svar, så lenge ikke ting blir for komplisert/teknisk. ** Når du besvarer en tråd, føler du at dette bidrar til positivitet her på forumet? - Ja, stort sett bidrar postene mine til noe positivt. ** Har du hjupet til å løse, anbefale, tipse en bruker om et produkt/løsning eller lignende? - Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå