Xtremsmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hei allesammen. Min Acer travelmate 8210 er ferdig så jeg trenger en ny bærbar. Jeg skall bruke den til kontor arbeid og se litt film av og til for ex på fly eller buss. Vil ha en lynrask pc som kan jobbe med mange vinduer oppe samtidlig. Jobber mye mot en server. Skall og kunne ha for ex excel , words etc oppe samtidlig uten problemer. Usb , HDMI ,minne kortleser , webcam , div koblinger til ekstern skjerm og tv (vet ikke hvad de heter)må det være. Skall gjerne være blueray spiller på den. Kan gjerne være pen og stilig men ikke et must. Det viktigste er at den er lynrask. Pris max ca 15 000 kr. Håper noen kan komme med noen forslag ev linker siden jeg ikke er så flink til spesifikationer. Hilsen Xtremsmurf. Endret 13. mai 2009 av Xtremsmurf Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den her er bra, men kanskje litt stor? Lenke til kommentar
Xtremsmurf Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Den her er bra, men kanskje litt stor? Ja den ser ut til å væare akkurat det jeg ser etter Men den virker litt stor, skall en del på fly etc. Hva med den her http://www.hardware.no/artikler/asus_m50vn/68298/4 Er det noe å ha? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Mtp at du ønsker en rå kontormaskin ville jeg sett på en business notebook fra HP eller Lenovo. Det er kvalitet hele veien når det gjelder bruk av materiale (magnesium, aluminium > plastikk feks) I tillegg får du en bedre garantiløsning, muligheter for ekstrabatterier for reise, dockingmuligheter mm. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36159%3br:pg Dette er et knalltilbud, legg på en 2gb brikke med ram så er vi oppe og nikker. Den kommer med en T9400 CPU, WSXGA+ Display - 1680x1050 oppløsning, ATI HD3650 grafikk, XP nedgradering osv. Test fra pcworld.no http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjer...ticle113121.ece Endret 14. mai 2009 av fflex Lenke til kommentar
Xtremsmurf Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ja den virker super, har fått litt dårlig kritikk for viftestøy men jeg stikker in til Møllergata og ser om de har den inne. burde jeg leggepå 2 GB sånn at det blir 4 GB totalt ? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Tror det er en kampanje de kjører kun på nettet, men du kan selvfølgelig høre. Endret 14. mai 2009 av fflex Lenke til kommentar
Xtremsmurf Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Tror det er en kampanje de kjører kun på nettet, men du kan selvfølgelig høre. Ja , tilbudet er kun på nettet men skall se om jeg finner den i en eller annen butikk. Hvis den ikke bråker blir det nok den. Lenke til kommentar
Xtremsmurf Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Takk for hjelpen. det blev til slutt en HP HDX 16. Er ikke helt fornøjd men måtte bare ha ny maskin fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå