Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja ,du skal passe deg. Kjøpte for 3 mnd siden en nokia 445xi 21 tommer der for 2900 kr levert på døra. Den skulle liksom ha stått stille på et lager i to år. Den er litt unstabile. Av og til flasher den som om det er strømbrudd. Ellers bra. Kvitteringen fikk jeg ikke. De skulle sende den på mail se de.. venter ennå på den. Det jeg ble mest forarget over var frakten.. Hiace Varebil utennoe beskyttelse helt bakerst i varebilen, der det humper mest. Ny prisen er 2900 kr og, så... nei ikke fornøyd. Men men kanskje de har andre bra tilbud, sørg bare for at de pakker inn ved frakt og gir deg kvittering på stedet. Ellers vil du ikke ha det sier du.

Evertos

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil, hadde vi et par F764 på jobben for noen år siden. Tror vi fikk disse Eizo skjermene på midten av 90 tallet. Disse må vel begynne å bli virkelig gamle, eller? Har ikke peil på hvor lenge de produserte disse monitorene, men men.

Rune.

Lenke til kommentar
Herregud, sjekk her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7c0393154c599e5 Ville kanskje kulan med og kjøpe noe der. De lagrer tydeligvis telefonnumre fra folk som klager.

Ser du linker til en post jeg laget, bare for å oppklare litt så har jeg fått skjermen en Compaq P 1210 22" som jeg er meget godt fornøyd med og at det tok sin tid var i dette tilfellet linjegods som hadde rotet. Men jeg er enig i at de er vanskelig å få kontakt med og jeg har heller ikke motatt noen kvittering,men jeg betalte via nettbank så jeg har kvittering der.

Ellers må jeg si at jeg fikk en sinsykt bra skjerm som man ikke kunne se var brukt,men jeg er enig i at de har "mistenkelig" mange skjermer som angivelig skal ha stått på lager det meste av tiden sannheten er vel at de fleste skjermer de selger er fra firma som går over til flatskjerm og fra dødsbo som de kjøper opp.

Lenke til kommentar

Ser en del om JM Data AS her på forumet.

Firmaet ser ut til å ha 1,9 mill. i egenkapital, så det bør jo sies å være bra.

Har selv aldri vært borti firmaet, men fra Brønnøysundregisteret har jeg sakset følgende:

Organisasjonsnummer: 970 984 429

Navn/Firma: JM DATA SYSTEM AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Midtreg 4 Moskjæran felt

8624 MO I RANA

Kommune: RANA

Postadresse: 8607 MO I RANA

E-postadresse: -

Internettadresse: -

Telefon: 75 12 77 00

Mobil: -

Telefaks: 75 12 77 10

Registrert i Enhetsregisteret: 20.02.1995

Stiftelsesdato: 06.06.1994

Kontaktperson(er): Jonny Robertsen

Næringskode®: 72210 Utvikling av standard programvare

72220 Annen konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret

Kunngjøringer fra Foretaksregisteret

------------------------------------------------------------------------

ENDRING AV VEDTEKTSDATO

8624 MO I RANA

Vedtektsdato: 31.12.2002

Foretaksregisteret 03.04.2003

ENDRING AV KAPITAL

8624 MO I RANA

Kapital: NOK 1.900.000,00

Foretaksregisteret 03.04.2003

------------------------------------------------------------------------

ENDRING AV REVISOR

8624 MO I RANA

Revisor: Org.nr 930 291 846 INTER REVISJON HELGELAND AS, Vikav 29, 8622 MO I RANA

S.

Lenke til kommentar
se bak på skjermen

det skal stå en plass der hvilken måned og år skjermen er produsert

Har sjekka min og den var prod i juli 2001, så det stemmer nok at den var brukt ca et år, denne skjermen selges fortsatt og fant den på en webbutikk til over 12000.- jeg ga 3000,- er godt fornøyd.

Min var også godt embalert med bobleplast når den kom.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal kjøpe skjerm ifra de, skulle de til Skien over helga så jeg slipper frakt hvis jeg får noen til å hente den der for meg.

Forsåvidt har jmdata flere aktuelle skjermer:

21” Tandberg Ergoscan 21C – 2 innganger – Prod. av Panasonic – Panasonic billedrør Kr 1750,-

21” Tandberg Ergoscan 500 – 2 innganger – Prod. av Panasonic – Panasonic billedrør Kr 1850,-

21” Nokia 445Xi – Flaggskipet til Nokia – Stilig design og bra bilde – Hitachi billedrør Kr 2050,-

21” Eizo F77 – Toppmodell - 2 innganger – Eizo er kostbare kvalitet skjermer Kr 2150,-

Hvem av disse + den i det øverste innlegget ville dere valgt???

Lenke til kommentar
Hvem av disse + den i det øverste innlegget ville dere valgt???

hvilken av disse, ikke hvem.

selv har jeg den øverste, bare at den heter panasync pro 7g

skulle jeg kjøpt en ny skjerm og pris ikke var en faktor (innenfor rimelighetens grenser), ville jeg nok tatt eizo-skjermen.. basert utelukkende pga merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...