magn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hvilken av disse to er best til cs av logitech G5 og logitech MX518 ???? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hvilken som er best til CS er vanskelig og si. Begge to er 2 utrolig gode klassikere. G5 og MX518 er jo egentlig helt like i formen (nesten). Det er vel nesten bare fargen som skiller de to. Greia blir jo at G5 har litt flere funksjoner. Men tror dette bare er at den har vekter, så man kan få musa tyngre og lettere. Viss jeg kunne velge, hadde jeg tatt G5 . Endret 13. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
magn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 hvilken er størst av de to? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg tror de er veldig like i størrelsen etter det jeg har sett på bilder. Jeg har G5, og jeg har utrolig smp og tynne hender. Men G5-en passer meg perfekt. Men den passer også min far. Som har veldig store hender. Så G5 passer jo til nesten alle håndstørrelser (Så sant du ikke er en kjempe). Men tror MX518 og G5 er veldig like. MX518: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor G5: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg synes det ser veldig like ut. I hvert fall i formen. Så begge musene passer nok bra til små og store hender. Jeg anbefaler begge egentlig. For kjenner mange som har MX518 og G5, og de er veldig fornøyde alle sammen. Endret 14. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
magn Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Og hva er ¨så den store forskjellen mellom en optisk og en lasermus? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Laser støtter høyere dpi, mens optisk henger med ved raskere bevegelser. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg kan komme med masse argumenter for at MX518 er bedre enn G5. Har hatt begge. Uansett hvilken du velger så blir du sikkert fornøyd Lenke til kommentar
Halvordinho Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 G5 KLART! Også må du kjøpe Steel series musmatte funker fantastisk !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå