evertos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 En kamerat av meg var for 2 dager siden og handlet et nytt hovedkort hos http://www.computercity.no/ på storsenteret i sandvika. Dette var ASUS A7N8X Deluxe. Det kostet 1600kr. Hundre kroner mere enn hos andre. Da han kom hjem og åpnet esken som var forseglet, ser han med en gang at manualen er bladd i fra før. Ikke bare åpnet et par ganger, men skikkelig brukt. Som en Donaldpocket som har ligget på dass i et par måneder. Deretter tok han hovedkortet ut av statisk pose, posen var brukt før, krøllet. Det værste var da han så net på cpu slot, den var brun over store deler av pin hullene, som om det hadde stått en overklokket barton XP3000 der uten kjøling på 220 volt. Da kortet ikke klarte og oppdage skjermkortet, sapphire 9700pro, ble dette nok. Ned og krangle med betjeningen. Pass dere for denne butikken. Aldri skal jeg noengang handle der. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Åssen var servicen etterpå da... fikk han byttet kortet? Lenke til kommentar
evertos Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 etter krangling ja, dårlig as. Burde fått byttet med en gang. Han truet dem, så han fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
Pin Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ComputerCity gir deg et lavprisløfte: Om du har kjøpt et produkt hos ComputerCity og senere, mot formodning, oppdager at du kan kjøpe den billigere hos en annen forhandler, skal du henvende deg direkte til ComputerCity. Ta med et bevis som viser at produktet kan kjøpes et annet sted til en lavere pris enn hos ComputerCity. Vi gir deg umiddelbart differansen tilbake, + 10% av denne kontant i hånden. Lavprisløftet gjelder ikke internethandel, produkter som selges med abonnement eller som inngår i et kombinasjonstilbud. Lavprisløftet gjelder 30 dager fra købsdato. er jo grunn god nok for og handle der det stikk der og handle, så til komplett i oslo og tilbake igjen og cash in litt penger Lenke til kommentar
evertos Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Likevel, hvordan kan noen forsvare et hovedkort som er klokket og ødelagt, en bruksanvisning som ser ut som dass og dårlig betjening. Jeg kommer aldri til og handle der sier jeg!! Ps: Har handlet for over 300.000 kr hos komplett Så smil i vei kære danske. Kjøpsgaranti er ikke noe og skryte av, koster mere i bensin og dra til Sandvika fra komplett likevel! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er jo som å skylle på Rimi fordi de solgte dårlig frukt...rimi har ikke laget/produsert frukten. Så lenge pakken var forseglet så lå jo annsvaret hos leverandøren eller produsenten. Butikken var nok like irritert for å sitte med ansvaret for noe de ikke har gjort..men seff...det er ikke noe god unnskyldning for dårlig service.....men bare vær litt mer nyansert i postene dine...du kommer frem som en smule useriøs og trangsynt. Bare et tips. AKIRA Lenke til kommentar
evertos Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Ja Akira. Produsenten har sikkert brent det, ødelagt agp porten, krølla poser, ledninger og hatt bruksanvisningen på do. Kanskje det var deg? Med barberblad og pelifix? Hva skal du forsvare dette for a? Dette er det som skjedde, og jeg tror nok du er helt sinnsykt ute og kjøre som mener ASUS har ansvaret. Eller faller det på en grossist i ditt neste innlegg? Spacer på at jeg gadd og svare på dette.. Kan ikke du handle på denne butikken da. Så kan jeg få ytre min mening om dette i fred. Plutselig spiser du av mitt fat skal du du se. Evertos Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg handler en del på Comutercity.. har brukt ca 15.000 kroner der. Virker som de ansatte kan det de prater om, men flere av de er totalt FREAKS! Tror han er daglig leder, en svensk IDIOT! Prater så jævla lavt og virker skikkelig forstyrra! Syntes ikke de gir noe spesielt god service heller, ville egentlig si at de til tider er litt frekke! Skal ikke nevne navn her, for jeg vet at ansatte fra Computercity-sandvika bruker forumet her på hw.no. Men jeg vil si at flere av dem burde gå på et kurs for kundebehandling. Ellers er vel butikken helt grei... Mye bra tilbud, ryddig og de har oversikt Men som sagt ting kan forbedres! Lenke til kommentar
evertos Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Disse Freaks d snakker om har vel satt seg på bakrommet med en kasse pils og kjørt kortet så det tok kvelden.. Skulle gjort det samme jeg, men sørget for at det funket, solgt det billig og som demovare! Lenke til kommentar
batko Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Var tidligere i dag hos Computer City på Alnabru og la igjen 13000,-. Jeg syntes jeg fikk god service der. Har også handlet endel cder der og beteningen har alltid vært hyggelig selv om det ikke har vært så mange av dem. En av gangene skulle jeg kjøpe 4 pakker med 25 cder men ble anbefalt 10 pakninger istedenfor av samme merke fordi de var på tilbud. Han i kassen gikk og byttet for meg. Lenke til kommentar
evertos Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Helt vanlig service. Ikke noe og skryte av. Firmaet hadde ikke eksistert dersom det som hendte her var en vane! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Computercity skriver på sin elendige hjemme side at de har 30 dagers åpent kjøp, så da kan det vel ikke være så stort problem å få returnert varen, eller er kanskje det? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Computercity skriver på sin elendige hjemme side at de har 30 dagers åpent kjøp, så da kan det vel ikke være så stort problem å få returnert varen, eller er kanskje det? Dette kan man jo gjøre hos andre forretninger også! Men en ting jeg lurer på! Hvis jeg fks skal på et LAN med en del kamerater, så kan jeg faktisk bare kjøpe meg en SJUKT BRA pc på Computercity og så bare levere den tilbake tter et par dager? Hvis dette stemmer skal jeg faktisk gjøre dette i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvis jeg fks skal på et LAN med en del kamerater, så kan jeg faktisk bare kjøpe meg en SJUKT BRA pc på Computercity og så bare levere den tilbake tter et par dager? Hvis dette stemmer skal jeg faktisk gjøre dette i nærmeste fremtid Åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, instikkskort, minne eller harddisker. Regner med at "instikkort" er skjermkort, lydkort o.l., har jeg rett? Uten alt dette blir det ikke så veldig kult LAN Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja Akira. Produsenten har sikkert brent det, ødelagt agp porten, krølla poser, ledninger og hatt bruksanvisningen på do.Kanskje det var deg? Med barberblad og pelifix? Hva skal du forsvare dette for a? Dette er det som skjedde, og jeg tror nok du er helt sinnsykt ute og kjøre som mener ASUS har ansvaret. Eller faller det på en grossist i ditt neste innlegg? Spacer på at jeg gadd og svare på dette.. Kan ikke du handle på denne butikken da. Så kan jeg få ytre min mening om dette i fred. Plutselig spiser du av mitt fat skal du du se. Evertos En ting jeg ikke skjønner Evertos, er hvordan du kan skrive et innlegg her på forumet også reagere når noen er uenig i det du skriver... Akira ytrer sin mening, akkurat som du har gjort, og fortjener ikke å få din dritt slegt i tryne. Er så utrolig mange som reagerer akkurat som du er på forumet. Hvor er det blitt av de saklige svarere som var her før... Det er lov å ha ulike meninger, men hold deg til sak, ikke person Just my 2 cents Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tim skrev: Hvis jeg fks skal på et LAN med en del kamerater, så kan jeg faktisk bare kjøpe meg en SJUKT BRA pc på Computercity og så bare levere den tilbake tter et par dager? Hvis dette stemmer skal jeg faktisk gjøre dette i nærmeste fremtid Sitat: Åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, instikkskort, minne eller harddisker. Regner med at "instikkort" er skjermkort, lydkort o.l., har jeg rett? Uten alt dette blir det ikke så veldig kult LAN Har du tenkt på at det går å kjøpe hele ferdige pcer? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har handlet i denne butikken flere ganger og fått bra service. Men det er nok litt varierende ferdighetsnivå på de ansatte... Det er forøvrig lett å bruke prisgarantien, de godtar Komplett sine butikkpriser. Så da er det bare å gå inn på Komplett.no (den gjør betjeningen) og finne prisen. Deretter trekker de fra 10% på differansen. Dette hovedkortet var jo opplagt brukt, nesten utbrukt. Hvis det hadde vært en demovare, så skulle de også ha opplyst om det og tilbudt deg en lavere pris. Lenke til kommentar
evertos Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ja Akira. Produsenten har sikkert brent det, ødelagt agp porten, krølla poser, ledninger og hatt bruksanvisningen på do.Kanskje det var deg? Med barberblad og pelifix? Hva skal du forsvare dette for a? Dette er det som skjedde, og jeg tror nok du er helt sinnsykt ute og kjøre som mener ASUS har ansvaret. Eller faller det på en grossist i ditt neste innlegg? Spacer på at jeg gadd og svare på dette.. Kan ikke du handle på denne butikken da. Så kan jeg få ytre min mening om dette i fred. Plutselig spiser du av mitt fat skal du du se. Evertos En ting jeg ikke skjønner Evertos, er hvordan du kan skrive et innlegg her på forumet også reagere når noen er uenig i det du skriver... Akira ytrer sin mening, akkurat som du har gjort, og fortjener ikke å få din dritt slegt i tryne. Er så utrolig mange som reagerer akkurat som du er på forumet. Hvor er det blitt av de saklige svarere som var her før... Det er lov å ha ulike meninger, men hold deg til sak, ikke person Just my 2 cents Jeg har lest i forumet på hw en stund, og merket meg Ak som en skikkelig negativ kar som alltid skal være uenig i alt! Du vet like godt som meg at produsenten ikke begynner og brenne kortene sine. Synes det var helt bak mål. Jeg kunne vært mildere ja. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har lest i forumet på hw en stund, og merket meg Ak som en skikkelig negativ kar som alltid skal være uenig i alt! Du vet like godt som meg at produsenten ikke begynner og brenne kortene sine. Synes det var helt bak mål. Jeg kunne vært mildere ja. oj...hvor kom den fra? hmm, kanskje du har rett...er jeg alltid uenig i det andre sier? Men jeg synes det høres litt merkelig ut, jeg har alltid tatt stolthet i å være en nyansert person med veloverveide tanker....seff in the heat of the passion kan det kanskje glippe litt.....men hvis du har lest forumet i et stund..i hele....6 mnd...så har du kanskje fått med deg 10 av mine poster...siden jeg har vært relativt stille det siste halveåret...sånn i motsettning til de 507 postene jeg har her....mmh..har du søkt på alle 507 postene mine..er jeg like uenig i alle i alle de postene??? Men du har jo rett i en ting da..jeg er veldig uenig i din post nå. Men poenge mitt var vel at du reagerte veldig kraftig mot noe du bare hadde antakelser til. Du gikk så agresivt frem på noe du var overbevist på var rett....uten konkrete bevis. For alt vi vet kan det være en lager medarbeider i Taiwan som rappa det..gikk hjem..dreit seg ut og forsiktig la det tilbake...jeg vet..høres usansylig ut..men kan du motbevise det? Men igjen...jeg er helt enig at butikken ikke skal gi deg problemer..de skulle bare byttet det...men igjen...de har jo sine interesser å beskytte. AKIRA Lenke til kommentar
evertos Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg er vel nødt til og gå dypere inn i problemet for din skyld Ak. En butikk er siste ledd i en kjede før forbruker. Denne skal utøve kundeservice og skal ta ansvar for hva som måtte være feil med en vare. Vi trenger ikke krangle om dette. Du jobber kanskje der siden du beskytter butikken på dette punktet, eller kanskje du er selger av liknende produkter. Jeg er forbruker, du er forbruker. Hvis en pakke smør viser seg og være harskt fra Rimi, ja så går man til butikken og klager får penger eller vare i bytte. Man sitter da igjen med et intrykk av at butikken ikke passer på varene sine, at ting løper ut av dato. Jeg er ikke 100% sikker på at det er butikken som har åpnet pakken. La oss si at det ikke er det. Hvor kan dette ha skjedd? Kameraten dro tilbake og klagde neste dag. Han kunne ikke klart og føkke opp disse posene, bruksanvisningene, ledningene og samtidig ødelegge hele kortet på så kort tid heller. Jeg tror det er butikken som har lekt seg litt. I Taiwan blir de skutt dersom slikt skjer. Og hvorfor skulle han legge det tilbake igjen. Doble risken. Begynner og bli lei av deg as Akira. Data :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå