Gå til innhold

BK: Ila Kirke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint motiv, ok eksponering, bra symmetri rundt midten. Min synsing/kritikk av komposijon m.m.:

jeg ville likt å ha hatt speilvendt bildet slik at blikket kunne gå inn fra venstre til høyre mot kirken (jada, da blir det ikke dokumentar, men det er vel heller ikke meningen). Om mulig ville jag ha hatt broen mer diagonalt, ikke så vannrett. Bunnen på elv synes jeg er noe distraherende, er det brukt polafilter? I såfall, ta bilde uten polafilter. Den lille "skråen" av bredden blir hverken-eller, ta med mer bredd, eller kutt den. Savner kankje det lille ekstra, eks noe nede i nåværende høyre hjørne som "balansrer" kirke, hva med en badenymfe som kommer opp av vannet ;) (eller kanskje ikke)?

Lenke til kommentar

Enig med at den plastposen var litt i veien. Og hva er den blå greia rett opp til venstre for plastposen? Har stirret lenge nå, og skjønner ikke hva det er. Hadde kanskje passet med en crop rett over det blå punktet?

Jeg tillater meg å prøve:

post-192122-1242427953_thumb.jpg

Si ifra om du vil at jeg skal fjerne den. Synes det tilførte litt mer tyngde til kirken, om du skjønner hva jeg mener? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...