Dirty^Dog Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nidelva \ Ila Kirke i Trondheim Canon 450D Sigma 10-20mm @ 10mm EV -2, 0, +2 Photomatix Photoshop Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 syntes det var fint, og midtstilling fungerte i dette tilfellet med speilingen. Eneste er om et skritt eller to tilbake kunne bidratt til å gjøre forgrunnen mer spennende Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fint motiv, ok eksponering, bra symmetri rundt midten. Min synsing/kritikk av komposijon m.m.: jeg ville likt å ha hatt speilvendt bildet slik at blikket kunne gå inn fra venstre til høyre mot kirken (jada, da blir det ikke dokumentar, men det er vel heller ikke meningen). Om mulig ville jag ha hatt broen mer diagonalt, ikke så vannrett. Bunnen på elv synes jeg er noe distraherende, er det brukt polafilter? I såfall, ta bilde uten polafilter. Den lille "skråen" av bredden blir hverken-eller, ta med mer bredd, eller kutt den. Savner kankje det lille ekstra, eks noe nede i nåværende høyre hjørne som "balansrer" kirke, hva med en badenymfe som kommer opp av vannet (eller kanskje ikke)? Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) ny versjon til deg telealf Endret 14. mai 2009 av Dirty^Dog Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ser dataanumert ut som tatt fra et rollespill tipper det er HDR som gjør det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg ville clonet bort den plastposen? i vannet der (brun sak midt i "glaninga") .. ellers et flott bilde detta.. må si meg enig med telalf Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Enig med at den plastposen var litt i veien. Og hva er den blå greia rett opp til venstre for plastposen? Har stirret lenge nå, og skjønner ikke hva det er. Hadde kanskje passet med en crop rett over det blå punktet? Jeg tillater meg å prøve: Si ifra om du vil at jeg skal fjerne den. Synes det tilførte litt mer tyngde til kirken, om du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hadde ikke helt sansen for den kroppen, nå forsvant hele refleksjonen og forgrunnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå