ChrT Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Hei! Takk til de mange av dere som har gitt meg informasjon og grunnlag til å bestille en ny Acer 800CLI bærbar PC!! Nå trenger jeg imidlertid noen tips på hvordan jeg best kan selge min gamle bærbare: Merke REC (ASUS) L-8400C http://www.asus.com.tw/notebook/l8400c/spe...ecification.htm Pentium III m/ 600 Mhz., 256 mb minne, CD/DVD rom, 12 gb harddisk, 14.1" TFT LCD, XGA 1024 x 768, S3 Savage skjermkort m/ 8 mb, 2 PCMCIA, 2 USB 1, nettverksport kombinert modem, diskettstasjon, minidocking og ekstra strømkabel... Maskinen fungerer fortsatt bra til bildebehandling (6mb filer), multimedia, DVD-filmer, tekst, etc... 1) Hvor anbefaler dere at jeg selger?? (har tidligere prøvd QXL, men der må man jo betale (også om man ikke får solgt?)) 2) Hva kan en slik pc ha av verdi i dag?? Er den verdt 3000-4000 kroner? Takker for bidrag som kan berike min verden ChrT Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, prøv bruktmarked.barbara.no Lenke til kommentar
ChrT Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 337-Zonic"]Hei,prøv bruktmarked.barbara.no Av og til kan man fort glemme hvor man er hen... Takk for tipset! - Men er det noen alternativer i tillegg? ChrT Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 du betaler IKKE dersom du ikke får solgt. Du betaler derimot for reklame for produktet. Som uthevet tekst etc. Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 En annen ting, hvis du prøver å selge den for 3000-4000 vil du få solgt den med en gang! da er jeg også interresert. Jeg vil tro at du kan ihvertfall få 5000 for den. Ellers er qxl fortsatt et godt sted da man som oftest får en svært god pris. Selv om det koster noe vil du fortsatt kunne tjene på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå