elwapo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei.. Noen som kan anbefale meg en GOD blogg.. Som er enkel å bruke og enkel og oppdatere.. Jeg er på utkikk etter en oversiktlig blogg en som kan kategoriseres ganske godt og som har en veldig ryddig meny.. gjerne på venstre side og må feks være god til å kunne legge inn en del videoer og beskrivelse. Det kan vel de fleste.. jeg aner feks ikke helt hva som skiller en dårlig bra en god blogg engang, mentror det kan være en fin måte å dele min informasjon på og hvor det er lett å se nye oppdaterte ting og holde oversikt for meg som ikke har drevet med hjemmeside før.. Jeg har ingen erfaring med blogg fra før, og bloggen skal brukes til filosofiske tema.. like feks denne godt(http://zenhabits.net/) , med farger og oppsett, men jeg må altså ha godt menystruktur på den. Takk for eventuelle svar.. Lenke til kommentar
Shorty87 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Enkleste er jo googles blogspot.. Er ganske store tilpasnings muligheter der når du får litt trening:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå