Bluebeans Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Gamer.no kan bli bedre ved og flytte til irc-kanalen til undernet. For da kan jeg ha hw og gamer samtidig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Gamer.no kan bli bedre ved og flytte til irc-kanalen til undernet.For da kan jeg ha hw og gamer samtidig. Liker undernet best, så jeg orker ikke å være koblet til to nettverk samtidig. Kall meg lat Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ja, det er ikke no problem å ha to server vinduer oppe samtidig? i nyere mirc versjoner, og sikkert andre programmer også... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ja, det er ikke no problem å ha to server vinduer oppe samtidig? i nyere mirc versjoner, og sikkert andre programmer også... Ok. Jeg har en temmelig gammel versjon av mirc. Kanskje på tide og oppdatere Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 ja, det er ikke no problem å ha to server vinduer oppe samtidig? i nyere mirc versjoner, og sikkert andre programmer også... Ok. Jeg har en temmelig gammel versjon av mirc. Kanskje på tide og oppdatere Du er alltid hjertelig velkommen :-) Til andre: Vår offisielle IRC-kanal er #Gamer.no på QuakeNet. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Absolutt. Om kanalen hadde gjort seg bedre på UnderNet, er jeg ikke sikker på, men i de versjonene av mIRC jeg har hatt de siste få årene, har jeg aldri hatt noe problem med å sitte på flere nettverk samtidig (fire, faktisk). Bare legg til i "Perform". :-) Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Absolutt. Om kanalen hadde gjort seg bedre på UnderNet, er jeg ikke sikker på, men i de versjonene av mIRC jeg har hatt de siste få årene, har jeg aldri hatt noe problem med å sitte på flere nettverk samtidig (fire, faktisk). Bare legg til i "Perform". :-) Stemmer det. Jeg sitter selv ofte på 2-3 servere, og har alt fra kanaljoins til nickskift i perform. Veldig snedig og enkelt. Vi kommer ikke til å flytte fra QuakeNet. Det er der de seriøse gamerne er. :-) Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har ikkje tatt meg tid til å lese heile tråden, så dette har muligens vert opp før. Men eg har ofte irritert meg over "omtaler"-sida. Det er ganske vanskelig å finne fram når alt ligg i ei lang liste. Det ville auka brukervennligheten mykje dersom ein kunne velge kva type omtaler ein vil sjå (pc/xbox/ps2 osv), og gi mulighet til å sortere liste etter dato eller navn. Samme mulighet til å velge vekk artiklar eg ikkje er interessert i (xbox, ps2 osv.), kan eg godt tenke meg på forsida. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Men eg har ofte irritert meg over "omtaler"-sida. Det er ganske vanskelig å finne fram når alt ligg i ei lang liste. Det ville auka brukervennligheten mykje dersom ein kunne velge kva type omtaler ein vil sjå (pc/xbox/ps2 osv), og gi mulighet til å sortere liste etter dato eller navn. Samme mulighet til å velge vekk artiklar eg ikkje er interessert i (xbox, ps2 osv.), kan eg godt tenke meg på forsida. Det kommer i det nye designet. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg syns gamer.no kunne blitt bedre hvis administratoren(e) kunne slappet litt mere av.. Dere virker nesten ondskapsfull når dere stenger en tråd.. Hva med å prøve med en advarsel først? Jeg har fått tjaa.. ca 70% av mine tråder steng fordi jeg ikke hviste det ene eller det andre.. Som f.eks innholdsrik topic.. Jeg mener,(jeg får sikkert et år ferie fra forumet for dette) sånn som administratorene holder på skulle man tro de hadde kronisk PMS.. Prøv å slapp av litt.. Vær litt hyggelige.. Jeg skjønner jo det må være irriterende å se samme post med topicen "hjeeeeeelp meg".. Men selvom.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg syns gamer.no kunne blitt bedre hvis administratoren(e) kunne slappet litt mere av..Dere virker nesten ondskapsfull når dere stenger en tråd.. Hva med å prøve med en advarsel først? Jeg har fått tjaa.. ca 70% av mine tråder steng fordi jeg ikke hviste det ene eller det andre.. Som f.eks innholdsrik topic.. Jeg mener,(jeg får sikkert et år ferie fra forumet for dette) sånn som administratorene holder på skulle man tro de hadde kronisk PMS.. Prøv å slapp av litt.. Vær litt hyggelige.. Jeg skjønner jo det må være irriterende å se samme post med topicen "hjeeeeeelp meg".. Men selvom.. http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg syns gamer.no kunne blitt bedre hvis administratoren(e) kunne slappet litt mere av Alt ordner seg så lenge du holder deg innenfor våre retningslinjer. Med nærmere 35 000 registrerte er vi nødt til å være strenge, ellers sklir det bare ut. Men denne tråden handler om det redaksjonelle, ikke forumet. Hvis du har konstruktiv kritikk å komme med angående forumdriften er du hjertelig velkommen til å starte en egen tråd om det under "tilbakemeldinger". Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ei "søk i gamer.no" rute. 8) Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 ei "søk i gamer.no" rute. 8) Det kommer. Men det har jeg vel sagt 10 ganger snart. Det hadde vært veldig kjekt om nye lesere av denne tråden faktisk kunne lese gjennom før de kom med flere forslag. Det meste av tips begynner å gå igjen opptil flere ganger nå. Lenke til kommentar
slash Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Med tanke på at det i forrige post blir påpekt repetisjon av forslag, får jeg nok endel pepper for det jeg skal gjøre nå. Jeg foreslo endel ting da denne tråden var relativt ung, men jeg vil veldig gjerne ha tilbakemelding på forslagene mine. (Noe jeg ikke fikk da) Grunnen til dette er jeg vil vite om forslagene mine appellerer til gamer.no-crewet, slik at jeg kan evt. glede meg til/forvente mine forslag satt ut i verden. her er forslagene mine: 1. når dere lager sneakpeeks og previews av spill, med tilhørende intervjuer, så savner jeg litt mer teknisk informasjon. som f. eks hvis dere skal intervjue noen fra valve om hl2, så kan dere spør litt om hvor mange polygons det er i modellene, hvor mange polys som vises på skjermen samtidig, muligheter og begrensninger i den nye source-motoren, ai-rutiner osv.. dette appelerer til den delen av leserne som har en finger innenfor modding eller bare liker å vite litt tekniske specs. 2. mer konkurranser. de trenger ikke være så store, gøy er det uansett. 3. når dere har planer om å intervjue en personlighet innenfor spillverdenen, kan dere si ifra om dette litt på forhånd, slik at leserne kan sende inn forslag til spørsmål. dere kunne f. eks trekke ut 3 gode sp. mål. 4. ..apropo det, flere intervjuer med spillutviklere. det er digg. 5. screenshot of the day. og dette kunne evt. kvalifisere seg til screenshot of the month, med en liten premie eller .no.... og dere kunne tatt det et skritt videre, kåre screenshot of the year, med en litt feitere premie på lur. (og siden jeg er on a roll, så kan jeg byne å fable om screenshot of the decade, century, millennium og så videre. måtte vært LITT fett å ha tittelen "vinner av ss of the millennium" hugd på gravsteinen ) En liten ting til slutt: Jeg synes at mange av meningene som gamer.no-medarbeidere poster i forumet er alltfor diplomatiske. En ser altfor skjelden at dere viser litt tenner og krydrer postene deres med litt mer affeksjon/aggresjon/hat angående spill. Det kan virke som om dere hverken hater eller elsker spill, men er pinlig objektive, noe som ikke akkurat er karakteristiske trekk hos en gjennomsnittsgamer PS: kåre screenshot of the year Jeg vil bli Kåre Screenshot of the year! ha... ha... ha... (latter a la Theisen) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 gamer kan bli bedre hvis di slutter fjerne avtarer til folk som de syntes er støtende, Ikke det at jeg hadde min i godt over 6-7 måneder men. seff når begrunnelsen er at en moderat "aldri" har sett den før så jaja. De kan bli bedre hvis de ikke fjerner en avtare som ikke finnes ( hva kalte han den igjen? støtende ellerno?) "støtende". De kunne laget bedre omtaler av spill, deres omtale av world racing var det bare le av, ikke lest så mye annet innpå der , regner med anmelder ikke har anmeldt de andre spillene bedre. men som sakt, stå på gamer og TST , det kan hende dere finner en avtare med litt "hud" på som du kan fjerne, kepp up the "god" work Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 1. når dere lager sneakpeeks og previews av spill, med tilhørende intervjuer, så savner jeg litt mer teknisk informasjon. som f. eks hvis dere skal intervjue noen fra valve om hl2, så kan dere spør litt om hvor mange polygons det er i modellene, hvor mange polys som vises på skjermen samtidig, muligheter og begrensninger i den nye source-motoren, ai-rutiner osv.. dette appelerer til den delen av leserne som har en finger innenfor modding eller bare liker å vite litt tekniske specs. Antall polygoner på skjermen kommer vi neppe til å gi noe plass, men AI-rutiner og spørsmål om grafikkmotorer og lignende kan vi godt spørre mer om hvis det passer seg. 2. mer konkurranser. de trenger ikke være så store, gøy er det uansett. Det kommer! 3. når dere har planer om å intervjue en personlighet innenfor spillverdenen, kan dere si ifra om dette litt på forhånd, slik at leserne kan sende inn forslag til spørsmål. dere kunne f. eks trekke ut 3 gode sp. mål. Det skal vi vurdere å gjøre. 4. ..apropo det, flere intervjuer med spillutviklere. det er digg. Det kommer! 5. screenshot of the day. og dette kunne evt. kvalifisere seg til screenshot of the month, med en liten premie eller .no.... og dere kunne tatt det et skritt videre, kåre screenshot of the year, med en litt feitere premie på lur. (og siden jeg er on a roll, så kan jeg byne å fable om screenshot of the decade, century, millennium og så videre. måtte vært LITT fett å ha tittelen "vinner av ss of the millennium" hugd på gravsteinen Akkurat nå har vi ikke gjort av plass til dette, men skal vurdere det. "Dagens skjermbilde" fungerte svært dårlig da vi forsøkte det sist, da ingen lesere kom med bidrag. Vi i redaksjonen ønsket å bruke ressursene våre på andre ting. En liten ting til slutt: Jeg synes at mange av meningene som gamer.no-medarbeidere poster i forumet er alltfor diplomatiske. En ser altfor skjelden at dere viser litt tenner og krydrer postene deres med litt mer affeksjon/aggresjon/hat angående spill. Det kan virke som om dere hverken hater eller elsker spill, men er pinlig objektive, noe som ikke akkurat er karakteristiske trekk hos en gjennomsnittsgamer Vi ser ingen grunn til å utøve aggresjon overfor leserne. Det er trist hvis du må ha aggresjon og hat for at du skal føle at vi elsker/hater spill, men slik holdning vil du ikke finne hos Gamer.no-journalister. gamer kan bli bedre hvis di slutter fjerne avtarer til folk som de syntes er støtende, Ikke det at jeg hadde min i godt over 6-7 måneder men. seff når begrunnelsen er at en moderat "aldri" har sett den før så jaja. De kan bli bedre hvis de ikke fjerner en avtare som ikke finnes ( hva kalte han den igjen? støtende ellerno?) "støtende". Dette er siste gang jeg gir deg advarsel: Jeg begynner å bli mektig lei av dine frekke kommentarer angående denne avataren nå. Mistenker også at det er du som har laget nye brukere for å legge inn hatposter til meg angående din avatar. Tar du dette opp en gang til, ser jeg meg nødt til å gi deg en liten ferie fra forumet. De kunne laget bedre omtaler av spill, deres omtale av world racing var det bare le av, ikke lest så mye annet innpå der , regner med anmelder ikke har anmeldt de andre spillene bedre. men som sakt, stå på gamer og TST , det kan hende dere finner en avtare med litt "hud" på som du kan fjerne, kepp up the "god" work At World Racing er et godt spill var din mening. Videre diskusjon rundt det spillet foregår i den offisielle tråden til artikkelen. Igjen kommer du med provoserende og frekke meldinger, og du henger i en tynn tråd nå. Lenke til kommentar
slash Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vi ser ingen grunn til å utøve aggresjon overfor leserne. Det er trist hvis du må ha aggresjon og hat for at du skal føle at vi elsker/hater spill, men slik holdning vil du ikke finne hos Gamer.no-journalister. jeg tror du misforstår meg litt. jeg sier ikke at dere skal utøve aggresjon mot leserne. det jeg mente var at dere sikkert kunne la hva dere personlig liker/misliker ved de forskjellige spillene lyse litt mer gjennom. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Vi ser ingen grunn til å utøve aggresjon overfor leserne. Det er trist hvis du må ha aggresjon og hat for at du skal føle at vi elsker/hater spill, men slik holdning vil du ikke finne hos Gamer.no-journalister. jeg tror du misforstår meg litt. jeg sier ikke at dere skal utøve aggresjon mot leserne. det jeg mente var at dere sikkert kunne la hva dere personlig liker/misliker ved de forskjellige spillene lyse litt mer gjennom. Ganske artig. Et par personer syns vi er for lite subjektive, og et par klager på at vi er for mye objektive. Konklusjonen min er da at vi egentlig er helt perfekte, ettersom begge sider kommer med akkurat like mange klager. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Igjen kommer du med provoserende og frekke meldinger, og du henger i en tynn tråd nå. Hvorfor ikke bare kaste ham ut først som sist? Litt off-topic dette her altså, men jeg irriterer meg over at dere er så milde her på forumet. Dette er et seriøst forum for seriøse gamere, og all provoserende prat som bryter retningslinjene bør straffes med utestengelse. Etter første utestengelse en gang, bør det bli kronisk utestengelse dersom vedkommende bryter retningslinjene en gang til. Trenger forsåvidt ikke være prat om upassende "hudbilder", men også snakk om Warez og andre ulumskheter som dessverre befinner seg i spillverdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå