Gå til innhold

Hvordan kan Gamer.no bli enda bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teste spill som ikke alle hvet om f.eks. Elite Force 2

Det har vi da gjort lenge. Veldig mange av spillene vi omtaler og skriver sniktitter av er mindre kjente spill fra små utgivere/utviklere. Men vi mangler profesjonelle anmeldere (les her) og må prioritere de viktige titlene før vi går på resten.

det er jo bare å forstørre skriften selv, ikke så vanskelig, tar bare 2 sek

Hvordan da, mener du?

Opera har f.eks. en funksjon der du kan forstørre websiden. Det er nok det NoLimit mener. Men merk: Jeg sitter _ikke_ å sier at det er løsningen i fremtiden. Jeg gjentar meg selv: Skrifttypen og størrelsen _vil_ bli fikset.

Jeg synes at dere burde ha en anbefalings-seksjon med forskjellige spill i forskjellige kategorier. Det hadde også vært utrolig bra med en test i samme seksjonen, så når du får svaret får du vite

hvilket/hvilke spill du burde like best. Sånt lyser det kvalitet av!

Veldig god idé! Noteres ned.

Lenke til kommentar
Nei, dessverre ikke, men vi nærmer oss lansering med stormskritt.

Det er godt å høre at det nærmer seg, selv om det ikke er ferdig før jeg drar :-?

Kan du ikke en av dere poste et screenshot eller noe, slik at vi kan se sånn noenlunde hvordan det vil se ut? :smile:

Lenke til kommentar

Opera har f.eks. en funksjon der du kan forstørre websiden. Det er nok det NoLimit mener. Men merk: Jeg sitter _ikke_ å sier at det er løsningen i fremtiden. Jeg gjentar meg selv: Skrifttypen og størrelsen _vil_ bli fikset.

i IE er det bare å holde inne Ctrl mens du beveger opp og ned på scrollen ..

Lenke til kommentar

i IE er det bare å holde inne Ctrl mens du beveger opp og ned på scrollen ..

Ja, det var det jeg tenkte på, ganske så effektivt :)

Lenke til kommentar

Det meste er helt sikkert sagt tidliggere, men jeg kan jo fåreslå noen småting:

- Screenshot of the week/month høres ut som en artig ide.

- Når nyhetene kommer opp på hovedsida kunne det vært kjekt med et lite ikon vedsidenav overskriften, dermed kan man se om det er en nyhet for pc/xbox/ps2/gc/gb etc.

- Liste over de mest populøre spillene, noe alla tothegame.

- En liten side hvor alle som jobber i gamer.no skriver litt om hva de spiller fortiden, hva de ser frem til og diverse. Noe alla redaktørens spalte i avisene, bare at alle ansatte skriver. Kan f.eks oppdateres hver uke/månede.

- På hver omtale/artikkel kunne dere skrivd: skrevet av ... med et lite bilde, samme som hw.no har.

- Webshop hvor dere selger spilleffekter

- Kunne kanskje hatt små omtaler av eldre klassiske spill. spill som man kan finne på elkjøp/ekspert for 100,-. Disse omtalene hadde ikke trengt å vært lenger enn konklusjonen dere har nå.

Kommer ikke på mer i farta.

Lenke til kommentar
- Screenshot of the week/month høres ut som en artig ide

Dette har vi hatt tidligere, og problemet ble at vi fikk inn for få gode skjermbilder. Vi vil selsagt vurdere det igjen.

- Når nyhetene kommer opp på hovedsida kunne det vært kjekt med et lite ikon vedsidenav overskriften, dermed kan man se om det er en nyhet for pc/xbox/ps2/gc/gb etc.

Dette skal vi tenke på.

- Liste over de mest populøre spillene, noe alla tothegame.

Dette kommer.

- En liten side hvor alle som jobber i gamer.no skriver litt om hva de spiller fortiden, hva de ser frem til og diverse. Noe alla redaktørens spalte i avisene, bare at alle ansatte skriver. Kan f.eks oppdateres hver uke/månede.

Dette er også noe vi har tenkt på, og noe vi gjerne vil implementere.

- På hver omtale/artikkel kunne dere skrivd: skrevet av ... med et lite bilde, samme som hw.no har.

Løsningen i neste generasjons Gamer.no vil sannsynligvis bli at man kan klikke på navnet for å få opp bilde og eventuell annen informasjon om journalisten/medarbeideren.

- Webshop hvor dere selger spilleffekter

Les tidligere svar i denne tråden.

- Kunne kanskje hatt små omtaler av eldre klassiske spill. spill som man kan finne på elkjøp/ekspert for 100,-. Disse omtalene hadde ikke trengt å vært lenger enn konklusjonen dere har nå.

Dette er også en god idé, men enn så lenge har vi vår fulle hyre med å dekke samtlige fullpristitler på en god måte.

Kommer ikke på mer i farta.

Kommer du på mer, så skriv i vei! :)

Lenke til kommentar

Noe som plager meg ( og andre som har tregt internett ) det er at dere deler omtalen opp i 3 eller 4 sider eller mer/mindre. dere kunne hatt heile omtalen på ei side. Ja, eg veit at det blir langt men det er betre viss en vil skrive ut omtalen osv.

Lenke til kommentar
...Konkurranser der dere f.eks lager en server til f.eks CS, Bf1942, SOF2 :D og legge ut bilde av ukens spiller eller ha konkurranser. Dette ville trekke til seg MYEE folk :)

Den der støtter eg 100%

Veit at du har avfeid det med økonomiske argument, men eg trur at det ville vere verdt å innvestere i. Dersom noko slikt får den riktige oppmerksomheten så kan det godt vere at ein kan tjene det inn igjen. (sponsor)!

Kanskje eg er urealistisk, men eg syntes at dette høyrdes veldig lurt ut! :yes:

P.S. Gløymde å skrive at eg og trur at at dei fyldige annmeldelsane dekans kjem til sin rett med større skrift!

Lenke til kommentar

Hvis ikke det er nevnt før så nevner jeg det nå. I "gamer-profilen" på forumtype, kunne dere ikke lagt til banner eller i hvert fall en link til hovedsiden i toppen der? Som hardware har gjort? Det er meget irriterende å måtte skrive hele adressen istedet for å bare trykke.. Det er jo ingenting der uansett?

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden og det kan godt hende noen har foreslått dette før, men hva med å engasjere seg i den online game verden? Informere oss om hva som foregår i de mest populære spillene online. F.eks cuper, ligaer, få intervjuer av gode gamere, legge ut "1337" demoer og cfg's av alle gode spillere. Ingenting er så interessant som å følle med på hva som skjer blant clanene i ditt eget favoritt spill.

Jeg kan ikke se at det er en annen norsk side som har dette, og jeg tror dette hadde vert en knall suksess om det hadde blitt lagt litt ressurser i det, men det krevest jo nettopp det - ressurser.

Det første spillet dere i så fall burde begynt med er det som er verdens beste - Unreal Tournament 2003 8)

Lenke til kommentar
har heller ikke godde å lest alt, men en andbefaling av nettspillbutikker

Hva kaller du dette?

Det er ingen anbefaling, det er en liste over webshoper i Norge. Anbefalinger kommer.

I "gamer-profilen" på forumtype, kunne dere ikke lagt til banner eller i hvert fall en link til hovedsiden i toppen der? Som hardware har gjort? Det er meget irriterende å måtte skrive hele adressen istedet for å bare trykke.. Det er jo ingenting der uansett?

Svart på det før. Det kommer. Les tidligere innlegg for mer info. :)

hva med å engasjere seg i den online game verden? Informere oss om hva som foregår i de mest populære spillene online. F.eks cuper, ligaer, få intervjuer av gode gamere, legge ut "1337" demoer og cfg's av alle gode spillere. Ingenting er så interessant som å følle med på hva som skjer blant clanene i ditt eget favoritt spill.

Vi skal se på muligheten til å bli flinkere med slikt. Det kan f.eks. være aktuelt å sette opp en egen seksjon for den type nyheter og innslag.

Hva med en liste over kommende lan og slike ting?

En annen ting jeg kunne tenke meg er kommentarer om spill fra gamer.no sine medlemmer. Viss ikke kommentar, hva med en user rating?

Begge elementer er aktuelle å ha med i fremtiden. Vi har planer om å lansere Languiden.no som en del av Gamer.no. Det jobbes blant annet med en database i disse dager.

Brukerne vil etterhvert få mulighet til å stemme på spill og legge til erfaringer i vår produktdatabase, som vi jobber med å lansere. Denne produktdatabasen blir implementert på ulike måter i Gamer.no. Den vil også inngå i prisguiden som også skal lanseres snart.

Har ikke lest hele tråden, men hva med å legge ut multiplayer spill på siden. Så vi kan spille mot hverandre på gamer.no ?

Bondesjakk fks 8) :lol:

Det kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...