TST Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Gamer.no kan jo f.eks. starte en liten webshop som baserer seg hovedsakelig på PC- og konsollspill. Dere har jo meget mange spill intresserte lesere, så markedet er jo allerede lagt. Jeg hadde gjerne kjøpt spill hos dere hvis det var litt rimerligere enn i en butikk. Vi har allerede svart på dette tipset tidligere i tråden. Det er ikke aktuelt å drive en webshop som selger de samme produktene vi omtaler. Et slikt tiltak vil svekke vår journalistiske integritet. Det som derimot kan være aktuelt er å selge effekter, som tidligere nevnt. En annen idè er å organisere LAN, dere setter opp et bindene skjema på siden deres og ser hvor mange som kommer Det er notert. Lenke til kommentar
Hesten Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det er kanskje litt uoversiktlig her, altformange delforum... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det er kanskje litt uoversiktlig her, altformange delforum... Driver du bare og spammer nå, eller? Synes oversikten sånn som den er nå er helt genial, jeg... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det er kanskje litt uoversiktlig her, altformange delforum... Driver du bare og spammer nå, eller? Synes oversikten sånn som den er nå er helt genial, jeg... Helt enig med Jay|-|eM. Jeg finner alltid veldig fort fram til de emnene jeg skal lese i. Veldig fint at Gamer.no også bruker samme forum som hw.no, oc.no, osv. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan dere ikke fikse opp et kjøp/salg forum? Syns bruktmarked er så tungvint i forhold.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Kan dere ikke fikse opp et kjøp/salg forum?Syns bruktmarked er så tungvint i forhold.. Vi skal ruste opp bruktmarkedet kraftig i forbindelse med nye Gamer.no Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nummer en på listen som jeg kan komme på, er å være litt raskere med omtalene =) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nummer en på listen som jeg kan komme på, er å være litt raskere med omtalene =) Jeg liker at Gamer.no bruker tid på sine omtaler.. da får vi mer kvalitet!! Mange andre sider bare mekker sammen noe om spillet, som du leser raskt igjennom, og glemmer rett etterpå.. Slik syntes jeg ikke det er med Gamer.no, dem gjør faktisk jobben sin Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Nummer en på listen som jeg kan komme på, er å være litt raskere med omtalene =) Syns nå ikke de er merkbart sent ute med omtaler, jeg... Man går da inderlig ikke og kjøper alle nye spill man har hørt om med en gang de kommer ut selv om man ikke har testa trial/demo/limited version/(eller beta på lovlig vis eller elendig pre-alpha på heller *hirr* tvilsomt vis)/whatever de har funnet på å kalle det... Én ting skal de ha, omtalene deres stemmer som regel ganske bra! Veldig bra at dere bruker forskjellige folk i forskjellige sjangre... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hva med å skrive hvilke spill dere holder på med å anmelde? Eller muligens en sånn poll: f.eks Hvilket spill vil du helst at vi skal anmelde? Kryss av...osv. Dere har jo ikke kapasitet til å anmelde alle spill. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Eller muligens en sånn poll: f.eks Hvilket spill vil du helst at vi skal anmelde? Kryss av...osv. Dere har jo ikke kapasitet til å anmelde alle spill. Det resulterer i at listen over valg må bli veldig lang, hvis ikke vil klagene renne inn fordi vi forskjellsbehandler, favorisere og ikke lister opp de "riktige" spillene. Resultatet ville blitt en veldig lang liste, og da er vi akkurat like langt. Vi velger heller å anmelde spill etterhvert som de kommer inn til redaksjonen. Vår jobb er tross alt ikke bare å anmelde de aller mest kjente og største titlene. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er forsåvidt enig med deg, Outlook. Siden skal ha mye ros for skikkelige omtaler, men det må da være mulig å få gitt dem ut litt tidligere enn 1-2 måneder etter at spillet har kommet ut. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Er forsåvidt enig med deg, Outlook. Siden skal ha mye ros for skikkelige omtaler, men det må da være mulig å få gitt dem ut litt tidligere enn 1-2 måneder etter at spillet har kommet ut. Hva mener du nå? Vi er da ytterst sjeldent 1-2 måneder trege med omtaler? Unntaket gjelder naturligvis de spillene som krever mange måneder med testing før en omtale kan skrives. Men det regner jeg med du forstår. Kan du peke på eksempler? Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ok, tok kanskje litt hardt i, men dere brukte ihvertfall over en måned på Vietcong, ca. en måned på Enter the Matrix, godt over en måned på Blitzkrieg, og sist men ikke minst: Moto GP 3. For å nevne noen. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 En ting som hadde vært en fin feature, var om Gamer.no gjerne en gang i uka (eller fler) dro frem mods fra ett eller flere spill og presenterte dem for oss. Savner dette på spillsider. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Ok, tok kanskje litt hardt i, men dere brukte ihvertfall over en måned på Vietcong, ca. en måned på Enter the Matrix, godt over en måned på Blitzkrieg, og sist men ikke minst: Moto GP 3. For å nevne noen. Vietcong var forsinket til oss fra distributøren. Vi fikk spillet 2 uker senere enn avtalt. Blitzkrieg måtte vi også purre på, det kom 3 uker forsinket. Begge spillene kom fra samme leverandør, og de har beklaget seg. Det vil ikke skje igjen. Moto GP 3 har vi hatt en stund, det stemmer, men anmelder hadde ikke anledning til å gjøre det ferdig før nylig. Beklager dette. Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 kanskje en sms tjeneste der du velger en sjanger som skal dekkes, så når det kommer omtale eller noe nytt kan det jo sendes ut en melding...(blir jo inntekt også) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 kanskje en sms tjeneste der du velger en sjanger som skal dekkes, så når det kommer omtale eller noe nytt kan det jo sendes ut en melding...(blir jo inntekt også) Heh, jeg hadde ikke engang vurdert det. Kikker jo innom Gamer.no ganske så mange ganger dagen uansett. Men det er jo meg, men jeg antar at det ikke ville slått særlig gjennom uansett. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Dere burde ha en avstemning en gang i uken (noe lignende den på gamespy) Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Unntaket gjelder naturligvis de spillene som krever mange måneder med testing før en omtale kan skrives: mmm..bruker dere virkelig flere mnd og teste et spill på.på 1-2 mnd klarer man jo og runde et normalt spill 3-5 ganger.kan det virkelig være nødvendig og teste dem så mye! man får vel bra inntrykk av og spille et spill i 8-10 timer. fårstår jo at det blir mye skriving også,men likevel. er dere mange som har som oppgave og teste spillene..? sier jo ikke alle spill,men disse som dere mener krever mye jobb med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå