kim Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Idèen om spillserver lar seg sikkert gjøre. Finnes helt sikkert noen villige i vårt langstrakte land CS/SoF bruker ikke så veldig mye ressurser/bandbredde. En liten banner/notis på forsiden om at spillserver ønskes hadde sikkert trekt oppmerksomhet fra leserne. Så kunne det for eksempel ha vore en underside med stats, driftmeldinger osv. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Webshop må vi tenke litt på. Ja tenk på det det ville vært flott om dere hadde fått igang en webshop ikke bare for spill men også med spill-effekter (spesiellt t-sjorter) Er ikke noe bra for objektiviteten til Gamer om de skulle begynne å selge spillene de omtaler, så salg av spill var vel kanskje ikke noen god ide.. men hva med spill effekter da? Lenke til kommentar
spboy Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Bruk liknende ikoner som http://gamereactor.dk bruker på Ps2 , kosnoller og liknende. Dette gjør det oversiktelig. Fint oxo.!!! :smile: + Daglig 1 nytt screenshots bilde av spill !! Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 noen småting som kan heve kvaliteten en smule: 1. når dere lager sneakpeeks og previews av spill, med tilhørende intervjuer, så savner jeg litt mer teknisk informasjon. som f. eks hvis dere skal intervjue noen fra valve om hl2, så kan dere spør litt om hvor mange polygons det er i modellene, hvor mange polys som vises på skjermen samtidig, muligheter og begrensninger i den nye source-motoren, ai-rutiner osv.. dette appelerer til den delen av leserne som har en finger innenfor modding eller bare liker å vite litt tekniske specs. 2. mer konkurranser. de trenger ikke være så store, gøy er det uansett. 3. når dere har planer om å intervjue en personlighet innenfor spillverdenen, kan dere si ifra om dette litt på forhånd, slik at leserne kan sende inn forslag til spørsmål. dere kunne f. eks trekke ut 3 gode sp. mål. 4. ..apropo det, flere intervjuer med spillutviklere. det er digg. 5. screenshot of the day. og dette kunne evt. kvalifisere seg til screenshot of the month, med en liten premie eller .no.... og dere kunne tatt det et skritt videre, kåre screenshot of the year, med en litt feitere premie på lur. (og siden jeg er on a roll, så kan jeg byne å fable om screenshot of the decade, century, millennium og så videre. måtte vært LITT fett å ha tittelen "vinner av ss of the millennium" hugd på gravsteinen ) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvordan gjøre Gamer.no bedre? For min egen del så synes jeg siden er ok som den er. Det er ikke noe spesiellt jeg savner. Spesiellt forumet har jeg mye glede av. Men det er en ting som irriterer meg. Mange kommer med forslag på forbedringer, gode og dårlige. Men mange blir glatt stoppet i det de åpner nebbet. Folk kommer med forslag til hvordan de ønsker å se denne spill-siden. Da synes jeg det blir litt rart å se et svar med: - "Kan svare med en gang, at det ikke blir aktuellt" - "Det blir ikke aktuellt" - "Det hadde vært hyggelig om dere fokuserte på andre ting enn vær tidlig ute omtaler. Hvordan vil dere egentlig ha det? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Mange kommer med forslag på forbedringer, gode og dårlige. Men mange blir glatt stoppet i det de åpner nebbet. Jeg er klar over det, men jeg ser meg også nødt til å fortelle folk om hva som ikke kan gjennomføres. De tilfellene hvor jeg har fortalt brukeren at det ikke blir aktuelt, har jeg også forklart hvorfor, godt og tydelig uten å opptre slik du her skisserer. Enkelte forslag lar seg lett og slett ikke gjennomføre, og da føler jeg at det er på sin plass å fortelle det, slik at ikke flere trenger å presse oss til å gjøre det, og heller fokusere på andre tanker og ideer. Jeg er overrasket, og også litt skuffet over at du reagerer som du gjør. Og syns også du kan la være å hente sitater fra meg, tatt ut av sammenhengen. Det blir helt feil. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hva med å droppe samspillet med overklokking.no. men bare forum delen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 hva med å droppe samspillet med overklokking.no. men bare forum delen. Hvilket samspill med Overklokking.no refererer du til? Gamer.no og Overklokking.no er en del av Hardware.no-nettverket, og det vil vi fortsette å være. Er det noe utover det du tenker på? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Må innrømme at jeg gjorde en tabbe. Hadde jeg fulgt med, så hadde jeg sett at det var flere sider. Maaaange innlegg som jeg ikke leste. Beklager nok en gang :oops: Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva med å lage spillguider/walkthroughs basert på spm. svar fra forumet? Evt. ha en guide-crew hos Gamer.no? Athelas Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Evt. ha en guide-crew hos Gamer.no? Det er jeg også interessert i. Vet ikke om alle i laget ønsker det samme, da. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Inndeling pr. konsoll blir bra (tenker på gc.gamer.no, gba.gamer.no, xbox.gamer.no etc), det er alltid fint å kunne fokusere kun på konsollen(e) man er interessert i. Det er kanskje hovedproblemet med gamer.no i dag, at det er litt krøkkete å finne konsollspesifikke artikler. Dersom det plutselig er preview av 25 Xbox-spill fra E3 i hver sin sak, så blir det ikke umiddelbart så lett å finne saker om andre konsoller. Dermed kan man kanskje si at sidene er litt feilorganisert? Men det retter dere sikkert i redesignet. Jeg har nevnt dette før (i en annen tråd), men det jeg først og fremst ser på som et problem er fraværet av stoff om Gameboy! Som lykkelig innehaver av en Gameboy Advance SP savner jeg nyheter, spillomtaler o.l. for GBA. Den firedelte featuren om Gameboy er riktignok et steg i riktig retning! Jeg har ingen andre konsoller, og har strengt tatt ikke særlig lyst på noen heller. Dessuten er PCen min såpass gammel at den ikke duger til spilling, så GBA er liksom min innfallsvinkel til gaming :-) Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg går ut fra at Gamer.no trenger inntekter og besøkende for å holde koken oppe. Inntekter fra reklame etc krever at man har mange besøkende, og gjerne så mange besøkende som kommer tilbake over tid som mulig. I spill som SoF2, CS, UT, UT2k3, Q3A m.fl. dannes det ofte communities rundt spillservere og deres web sider. Folk danner klaner og det hele er ganske så sosialt. Jeg er selv medlem av en SoF2 klan (ONC - http://www.officialn00bs.com) og vi hadde lenge vårt eget forum (2 forums faktisk, et public og et private) på http://www.sof2-europe.com som ble drevet på ideellt grunnlag helt til siten ble stengt for noen måneder siden. Det var også en rekke andre klaner som hadde forums samme sted. Dersom Gamer.no vil, tror jeg det er gode muligheter for å bygge en seriøs gaming community i Norge/Norden. Det er et stort behov for noen som kan/vil hoste clan forums og eventuellt hjemmesider. Dere har allerede en bra forum motor, og ved for eksempel å legge litt reklame inn på forum sidene ville man sikre god eksponering mot mennesker som er opptatt av spill og som gjerne også har midler til å kjøpe disse spillene. Det er en forbløffende mengde voksne mennesker i fast arbeid som spiller online spill (og andre spill). Det må jo bli en vurderingssak om man ønsker å ta betalt for en slik tjeneste, eller om man tror at man dra inn nok på reklame kroner. Når man har en slik community på plass, er det at man også kan se muligheten for å hoste betal-servere på linje med hva man ser hos gameservers.nl, cs4u.de, Barry's World, Jolt og lignende. Etter at SoF2-Europe stengte sine servere, innså jeg hvilket privilegium det var å ha en god stam-server hvor man traff de samme spillerene og hvor det etterhvert ble høy kvalitet på både gameplay og sosiale aktiviteter på Forums og IRL (In Real Life). Mulighetene er der for Gamer.no til å kunne bli en portal for alle aktive gamere i Norge/Norden - Tenk på det... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hmm... kom plutselig på en ting... ettersom gamer.no er Norges største portal for gamere generelt hadde det kanskje vært et fint sted å avholde mapcontests? bare et innspill... Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg synes siden er veldig bra som den er. Dere kunne hatt en sånn poll på siden. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 En webshop kunne vært krem Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm, en liten "liste" med spill som "10 most wanted games" eller noe? eller kansje en "side" der hver medlem av redaksjonen skrev en artikkel om hva de spilte, gjorde eller lengter seg til hver uke? [så dette i bladet PC Gamer før, var kjempe bra syntes jeg:] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Mye info om kommende, store titler gjør siden mye mer spennende å lese.. Og ikke for å nevne masse screenshots i alle reviewer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 eller kansje en "side" der hver medlem av redaksjonen skrev en artikkel om hva de spilte, gjorde eller lengter seg til hver uke? [så dette i bladet PC Gamer før, var kjempe bra syntes jeg:] ja, det synes jeg var gøy å lese! dere har jo uten tvil et fast grep om de norske språka (altså, dere kan formulere ting omtrent som dere vil og samtidig få oss til å forstå det), så dette kunne uten tvil blitt artig lesing... kunne jo til og med vært litt gøy for dere også, at dere får litt fritt spillerom og får fortelle akkurat hva DERE føler om det dere liker best - si én gang i måneden eller så? Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vet ikke hva andre synes om dette,men jeg ville satt pris på en egen del av forumet hvor man kunne diskutert forskjellige strategier og alt annet om strategispill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå