Vodka Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hallo. Jeg har lyst til å ta traktor lappen Hva skal jeg gjøre på den? og er den vanskelig? tenker både på teorien og praksisen Bor på en liten gård, så jeg kan lett øve meg på å rygge med henger osv Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Neida. den er lett. Kommer sjøl fra gård, å eneste beskjeden jeg fikk fra sensor var "værsegod, her er lappen. Nå kan du begynne å kjøre lovlig". De fleste som tar traktorlappen har kjørt traktor aleine siden 8-10-års aldern å veit hva dem holder på med. Er vel et lastsikkringskurs du må igjennom, ei teoriprøve, 4 kjøretimer og oppkjøring med et enkelt spørsmål som "forklar hvordan du lufter dieselsystemet", ei rygge-prøve å litt kjøring. Null stress Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kommer nok mye an på hvor du bor. Jeg måtte kjøre opp nesten midt i Stavanger, med rundkjøringer, feltskifte, rygging med tilhenger langsetter veien, you name it. Jeg har ikke tatt bil-lappen enda, men jeg kan aldri forestille meg at det er vanskeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå