kaffebryggare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så, da skal jeg bygge PC til lillebroren min også. Han vil ha en PC som er så billig som overhodet mulig. Den må kunne dra 1.6 og Runescape og kan sikkert være bittelitt overkill. Hva den må ha: 500Gb HDD. Trådløst nettverkskort på 54Mbps. Skjermkort. CPU. PSU. HK med oppgraderingsmuligheter. RAM. Lenke til kommentar
orange Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har du sett på byggepakkene til Komplett f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337022 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Mangler trådløst nettverkskort, jo.. Passer alle trådløse nettverkskort i det HKet? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så lenge det trådløse nettverkskortet er PCI eller usb så.. Det hovedkortet han viser til har jo ikke så gode oppgraderingsmuligheter tou. Og du må kjøpe en harddisk til da det kun følger med 250gb. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det var en god link til pakkene. Jeg synes denne pakken er bedre enn Intel sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå