1234567890qwertyuio Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har sett de, men blir skuffet når det blir 24 kr ekstra i pant... Altså 125 kr... Vet. Føler meg like snytt hver gang. For i starten er man helt i hodet, men så nevner de den stygge panten så bli man helt .... (Noen ganger må man bare ty til gremlins for å utrykke sim frustrasjon! ) Kjøp 0,5 l bokser med Cola i sverige blir ca 110 kr. der selger de red bull konsentrat!! Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Vann direkte fra Vannkjølinggsettet er best.. Mmmmmmmm så godt og varmt. :wink: Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 1.Coca-Cola på glass 2.Coca-Cola på boks 3.Coca-Cola på flasker 4.Hansa Julebrus på glassflasker 5.Bitburger (tysk øl) 6.Warsteiner(tysk øl) seks fot under listen min ligger Husets Cola Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 må jo nevne at når det er jule-tider , da drikker jeg seff Dahls julebrus på LAN. Den er heftig god. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 seks fot under listen min ligger Husets Cola Enig... Da drikker jeg heller kefir... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 RED KICK sier jeg!! det som dug! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Appelsinjuice og cola Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 RED KICK sier jeg!! det som dug! Har hørt om Red Kick , men hvordan funker det egentlig? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 RED KICK sier jeg!! det som dug! Har hørt om Red Kick , men hvordan funker det egentlig? Redkick er pulver. du blander det med vann! (Jeg blanda i cola de første gangene, det smakte faktisk ikke godt. MYE bedre når man blandre med vann.) 1ts eller ca. 7.5g redkick blandet med 3.33dl vann = 50mg koffein dette inneholder også 6,2g karbohydrater. og 0,1g protein. Åsså 0g fætt. Den inneholder også Gurana. Redkick med orginal/vanlig/klassisk smaker jordbær. :smile: 1boks redkick er 500g noe som tilsvarer: over 3.2mg koffein!!! Jeg har lest litt om koffein i det siste for å finne ut om der er vits å bestille mere redkick. Å JA! www.skaljeglovedeg.com altså! En kopp kaffe : 80-150 mg koffein Istede for å peise i seg en sterk kaffe tar du 2ts med redkick i et lite glass vann å hiver innpå. Cola funker også, men 1 boks cola inneholder ca. 43.2mg koffein, altså 1ts med redkick eller en hel boks cola. 100mg er grensa for de fleste før de begynner å merke koffein NB! Ble advart om å ikke drikke mere redkick enn til jeg har fått i meg 1g koffein! Dette er da en grense der mange kan få indre skader. Du kan også regne ut ca hvor stor din grense er: 20mg/kg. Jeg veier ca. 87 kg. 87x0.02= 1.7. Altså 1.7g er min grense jaja, dette var det jeg fikk opplyst ivertfall, men jeg kan forsikere dere om at jeg har spist ca. 400g redkick på en kveld. å jeg overlevde fint. :wink: btw: en boks koster ca. 135,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Og hvor får du kjøpt denne herlige drikken din CaNaBiS? Vil prøve det og se om det er så bra som du sier :wink: _________________ Proud Super Sharer of 5.7 Tera(so far thx 2 MAXTOR 300GB) Ipsa scientia potestas est Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Og hvor får du kjøpt denne herlige drikken din CaNaBiS? Vil prøve det og se om det er så bra som du sier :wink: _________________ Proud Super Sharer of 5.7 Tera(so far thx 2 MAXTOR 300GB) Ipsa scientia potestas est www.sportstilskudd.no er en plass du kan kjøpe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå