OlaTK Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ja det er sant...Har ikke funnet noen plasser som er så billige jeg... han sa Rimi. Det er sikkert samme tilbud over hele landet , så da kan du jo bare dra på Rimi du å. Jeg vet det er Rimi ikke så langt unna deg. hvor hvor hvor??? Vet ikke om noen jeg... :oops: orkanger doh! det er ikke så veldig langt dit. På OTI vet du Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 OTI-senteret er kjipt... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 for den som ikke visste hva Hustler var, det er en energidrikk som inneholder Taurin og Niacin.. Niacin er ikke særlig sunt i store mengder, mer enn 50-100mg pr.dag og du får vondt i hodet og blir kvalm.. (jeg har selv testet ut) Taurin er jo som kjent ulovlig her til lands så Hustler kommer nok ikke hit.. Les mer om Niacin på www.drugstore.com under vitamin B2 (tror det var b2). Hustler rulz Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Niacin er ikke særlig sunt i store mengder, mer enn 50-100mg pr.dag og du får vondt i hodet og blir kvalm.. (jeg har selv testet ut) Så hvis du får vondt i hodet, får også alle andre det? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Niacin er ikke særlig sunt i store mengder, mer enn 50-100mg pr.dag og du får vondt i hodet og blir kvalm.. (jeg har selv testet ut) Så hvis du får vondt i hodet, får også alle andre det? nei men det er jo leger som har sagt at det er de vanligste bivirkningene! les på drugstore.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 OTI-senteret er kjipt... det er über kjedelig der , men de har en enorm cd-butikk. mye metal der ja Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 OTI-senteret er kjipt... det er über kjedelig der , men de har en enorm cd-butikk. mye metal der ja jupp, cd-butikken der ruler! mye bra der! En av selgerne der er stefaren til en kompis av meg og han duden har 3-4 tusen cd'er! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 på music box på oti jeg kjøper all min metal/rock i hvertfall Music box= Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 på music box på oti jeg kjøper all min metal/rock i hvertfallMusic box= så enig så enig Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 ikke mange cd-sjapper som måler seg med gode gamle music-box! 8) Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 aaah! cola har en utrolig helbredende effekt på trøtte LAN-kropper... bare synd det ikke er mer igjen!!! :o hvordan skal jeg klare meg ut natten da? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Knuste koffeintabletter i RedBull eller Battery Noen som klarer å se hvor bildet er tatt ?? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 [*] Det fins bare én cola: Coca Cola!!! [*] Iste - Helst fersken. Tine og Nestea er de beste. [*] H-melk med oboy(kald) [*] Vann(med eller uten saft) [*] Kakao Det er de beste "PC-drikkene". Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Knuste koffeintabletter i RedBull eller Battery Noen som klarer å se hvor bildet er tatt ?? skal jeg ta en råsjans , så kanskje vikingeskipet? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Det tror jeg også! Ligner ganske mye! Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har folka her helt glemt stakkars lille men utrolig gode cherry 7-up !!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Har folka her helt glemt stakkars lille men utrolig gode cherry 7-up !!! cherry 7-up? Vil det si 7-up med cherry smak? blanding av drikkene eller er det et adjektiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå